luni, 5 aprilie 2010

Fiica mea bea de 3 zile ceaiul dumneavoastra.

Stimate domnule Giurgiu,

Fiica mea bea de 3 zile ceaiul dumneavoastra.
Am o intrebare, pentru ca,fiind o suferinta recenta, nu suntem foarte in tema cu totul. Care este evolutia pozitiva a unei pete rosii? Trebuie sa faca crusta alba, care trebuie lasata sa cada singura, sau ar trebui ca pata sa se estompeze pana la disparitie? Acum, fiica mea are bube pe tot corpul (au inceput sa apara si pe fata), iar scalpul este, practic, o mare crusta. Totul da mancarimi, dar ea face tot posibilul sa nu le scarpine. Va rog mult sa-mi scrieti cat de repede puteti, pentru ca trebuie sa stim ce sa urmarim, pentru a realiza daca mergem sau nu spre bine. Va multumesc mult.

Buna ziua

Fiecare organism raspunde in felul sau
Faptul ca au aparut puncte noi se poate datora lipsei de cortizon din unguentele care le foloseari.
Cojile daca se formeaza ar trebui la un moment dat sa se desprinda mai usor, sa cada ca o matreata. Ele se vor forma din ce in ce mai subtiri si la un moment dat nu vor mai fi deloc.
Pe cap ar trebui sa se subtieze din grosime si sa desprinda mai usor.
Cu stima
Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic