miercuri, 21 aprilie 2010

Ceaiul deniplant costa 150 lei pentru 30 de zile

Va salut d-le Giurgiu.
Cu respect va rog sa-mi raspundeti la o intrebare care ma framanta. Dupa cum stiti am inceput tratamentul cu ceaiul Deniplant din ianuarie 2005 cumparand de la dvs. luna de luna ceaiul pana in anul 2009 luna mai, cand cu toate ca inca nu ma vindecasem 100% din cauze financiare si nu mumai, am fost nevoit sa renunt. Mai aparuse si temerea ca dupa aprox. 60 de luni in care zi de zi am baut ceaiul,boala nu cedase definitiv, ma gandeam ca poate nici nu o sa-mi treaca vreodata si apoi imi era frica sa nu ma inbolnavesc de altceva .Mi se cam facea greata poate si pentru ca-mi pierise speranta. In anul 2010 dupa o noua eruptie mai serioasa (se intampla de obicei primavara si toamna) mancarimile din urechi m-au facut iar sa fac o comanda de ceai, bineinteles trimitand contravalarea tratamentului asa cum am facut intotdeauna. La primirea pachetului am aflat ca ati modificat pretul, si acum intebarea : In cazul meu nu puteti face o derogare de la noul pret ? Intreb lucrul asta pentru ca sincer credeam ca nu o sa trebuiasca sa ma tratez asa o lunga perioada. In speranta ca am fost bine inteles va doresc multa sanatare si sa auzim numai de bine.

P....... G....... R.......

Buna ziua

In aceasta perioada nu mai avem reduceri sau alte facilitati. Am reusit insa sa mentinem acelasi pret(150 lei ) de trei ani de zile .

Cu stima

Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic