joi, 8 aprilie 2010

va scriu pentru a cumpara de la dumneavoastra acest ceai Deniplant.

:Buna !

Ma numesc C......... B.... si va scriu pentru a cumpara de la dumneavoastra acest ceai Deniplant. Am mai cumparat anul trecut, pentru fratele meu, din Spania.
As dori sa-mi spuneti care-i varianta de a va trimite banii, cel mai repede, astfel incat sa vi trimit. Trimiteti-mi, va rog un cont bancar sau cum obisnuiti sa-i primiti. Doresc doua cutii.
Anul trecut v-am trimis banii prin posta dat a durat prea mult.
Datele mele sunt:

Va multumesc.
C......... B....

Buna ziua
Pentru a obtine cel mai repede ceaiul deniplant puteti veni (sau trimite pe cineva )la biroul deniplant sau la farmaciile diana din bucuresti.

Daca doriti prin posta, noi putem expedia ceaiul in 10-14 zile dupa ce primim banii. Banii se pot trimite prin mandat electronic sau mandat on line de la posta.si ajung in aceeasi zi.detalii la http://www.deniplant.ro/comanda-deniplant-posta.htm
Pentru alte detalii sunati la 0744827881 sau 0212338973
Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic