joi, 8 aprilie 2010

De cca 1 an sufar de psoriazis

Buna ziua.
Ma numesc S.... N..... si am 64 de ani. De cca 1 an sufar de psoriazis. Tratamentele cu unguente au avut efect temporar, In prezent le urmez doar fiindca mentin afectiunea in limite acceptabile. Partile afectate sunt scalpul si cateva zone izolate pe picioare.
Am citit articolul Dvs si as dori sa incerc tratamentul care v-a vindecat. Am rugamintea sa-mi indicati calea prin care pot beneficia de asistenta Dvs.

Va multumesc anticipat.

Buna ziua
In primul rand eu nu sunt medic si nu va pot acorda consultatii Eu sunt producatorul ceaiului Deniplant
Pentru a-l obtine, va rog cititi aici:
http://www.deniplant.ro/comanda-deniplant.htm
Alte detalii la 0744827881 sau 0212338973
Cu stima
Gheorghe Giurgiu
Ps. Cititi pe forum sa vedeti ce au patit cei care au folosit unguente.

Stimate Domnule Giurgiu, in primul rand, Va multumesc pentru rapiditatea raspunsului.
Apreciez indicatia de a testa ceaiul pentru o perioada de numai 30 de zile.
As vrea sa stiu daca :
- impreuna cu doza de ceai mi se remit si instructiuni de utilizare
- care sunt efectele utilizarii ceaiului pe acest timp limitat care sa ma faca sa decid ca organismul meu raspunde tratamentului; aceasta in conditiile in care , asa cum chiar Dvs mentionati, tratamentul are o durata relativ indelungata si el nu a avut efect in 100 % din cazuri.

Va multumesc din nou si am mari sperante ca tratamentul imi va fi de ajutor.


Buna ziua.
Primiti si instructiunile de preparare si administrare. Acestea sunt disponibile si pe internet pe site www.deniplant.ro si pe forum.
cum ati cit pe site cei care au folosit ceaiul deniplant nu au mai folosit unguente sau alte medicamente. Pielea trebuie sa se vindece singura, inlaturand deficientele interne care produc aceasta boala.
In perioadele in care nu ati folosit unguente stiti cum reactiona organismul.cand o sa beti ceaiul veti vedea daca se mai manifesta la fel sau nu.
Daca cititi pe forum veti vedea ca sunt bolnavi care povestesc care au fost primele manifestari dupa care si-au dat seama ca e bine sau nu. eventual puteti merge la un medic pentru a va urmari evolutia si el va poate spune mai bine daca sunt rezultate sau nu.
Da, au fost pacienti la care organismul a raspuns pozitiv (85%_si au fos si bolnavi la care nu s-a vazut nici un rezultat. De aceea este si Garantia deniplant care spune ca dupa o luna daca nu sunteti multumit puteti veni si primi banii inapoi.
Cu stima

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic