marți, 17 martie 2009

seboree pe fata si pe corp

Buna ziua ...ma numesc Lumi si as dori sa ma ajutati...am seboree de
ceva timp,de vreo 10 ani si cu ani mi se extinde tot mai mult...am
incercat tot feluri de creme si ma ajuta pe un timp....as vrea sa stiu ce
mar ajuta ca sa pot scapa de ea de tot si daca o sa scap de ea
vreodata....si cu anii mi se extinde tot mai mult pe fata....nu stiu daca
ati auzit de drojdia de bere si daca ajuta pt seboree?....ce ma
sfatuiti....as fi tare bucuroasa sa scap de ea deoarece am doar 21 de
ani.va multumesc mult.Cu Stima Lumi

Buna ziua
Este si normal sa se extinde daca veti mai da cu creme sau alte unguente. Toate fac bine la inceput, insa pe parcurs boala se va extinde.

Au fost pacienti si cu acesta afectiune care au beneficia de rezultate bune in urma tratamentului cu ceaiul deniplant

Eu nu pot sti daca veti scapa de tot de ea . Depinde de cum va raspunde organismul
In general in prima luna, maxim a doua se poate vedea daca organismul raspunde pozitiv sau nu, de aceea dupa o luna puteti veni si primi banii inapoi daca nu sunteti multumita. Sunbt convins ca nimeni nu v-a dat banii inapoi dati pe cremele folosite.MAi mult de ata nu putem face.

detalii pe www.deniplant.ro pe forum si pe blog
cu stima
Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic