joi, 5 martie 2009

am aceasta boala (psoriazis) de la 17 ani

am facut o pauza de ceai si am dat enter la primul mesaj, am internet dial-up si cine stie poate imi cadea linia si nu mai reuseam sa postez.

vreau sa fac un "jurnal" al evolutiei acestei nesuferite boli cu tratamentul Deniplant pentru ca vreau sa vad si eu, dar si restul utilizatorilor, rezultatele.

sa va povestesc cate ceva despre mine. am aceasta boala (urat cuvant... ) de la 17 ani, mi-a aparut dupa o zi de nastere si nu am luat-o in considerare deoarece am presupus ca am vreo alergie sau vreo intoleranta la tortul sarbatoritului (care nu era asa de bun). apoi am vazut ca petele incep sa faca coji, m-am speriat si m-am dus la doctor, care mi-a spus ca am psoriazis. mi-a dat o reteta lunga...si scumpa, pe care evident ca nu mi-am cumparat-o, neavand posibilitati (eu eram eleva, mama nu lucra, doar tata in campul muncii saracul) si mi-a preparat mama dupa cartea Mariei Treben un unguent cu galbenele si rostopasca (sau doar rostopasca??? nu mai stiu sigur) si mi s-au stabilizat semnele pe genunchi si coate. in doar cateva luni (in jur de 2-3 maxim). nu ma mai deranja asa ca am lasat totul asa...pana la finele anului 2006 (adica 20 ani si jumate) cand am contactat niste puricei de la cateii mei de curte, jucandu-ma cu ei, si pana mi-am dat seama, mi-au facut praf de muscaturi partea de sus a piciorului (stau prost cu anatomia ) in doar cateva minute. Asa mi-au reaparut semnele si asa au inceput sa se inmulteasca si sa se mareasca. am dat cu unguent (aceeasi reteta a Mariei Treben) dar nu a mai functionat. si asa am lasat boala gandindu-ma ca trece de la sine, pret de cateva luni. apoi m-am angajat la niste portughezi si uite asa s-a dus si gramele mele de timp liber...lucram ft multe ore pe zi, eram in anul 3 de facultate (prima generatie de 3 ani, deci eram an terminal), aveam licenta de intocmit, aveam o sefa aiurea, iar in 2008 inainte de Pasti am avut o dubla deceptie, care mi-a dat peste cap toata viata: am fost nevoita sa renunt la serviciu deoarece nu gaseam decat reprosuri (personale, nicidecum ca nu imi faceam treaba) si mi s-a rupt logodna, fapt pentru care am avut o criza de nervi destul de urata care s-a lasat cu izolare totala si...cu multe, foarte multe plagi noi la nivelul picioarelor si mainilor. dupa o perioada in care am lancezit m-am ridicat ... cumva...si am ajuns in primul cabinet dermatologic (al doctorului teleky).

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic