luni, 30 martie 2009

probleme cu hartia de filtru pentru plicurile de ceai

MARIN GEANINA: buna seara. am de facut o sesizare: mi-a venit acum 2 saptamani ceaiul deniplant si toate pliculetele erau desfacute
giurgiu gheorghe: buna ziua
giurgiu gheorghe: da este posibil de la hartia de ambalat
giurgiu gheorghe: si de la transportul cu posta roamana
giurgiu gheorghe: hartia nu a fost de calitate
MARIN GEANINA: m-am chinuit sa proportionez plantele in pliculete dar nu stiu daca mai au aceeasi cantitate
giurgiu gheorghe: daca nu puteti imparti cu lingurita ne trimiteti cutia inapoi , va trimitem banii si cand rezolvam situati putem sa va trimitem din nou
MARIN GEANINA: acum nu mai e nevoie ca le-am impartit si le-am cusut
giurgiu gheorghe: nu va faceti gruija ca per total au fost puse mai mult de 30 de grame de plante
MARIN GEANINA: k
MARIN GEANINA: multumesc
giurgiu gheorghe: ne cerem scuze pentru acest inconvenient
giurgiu gheorghe: speram sa remediem situatia pe parcurs
MARIN GEANINA: dar la urmatoarea comanda nu le mai gasesc la fel , nu?
giurgiu gheorghe: Daca rezolvam situatia nu cred ca vor mai fi probleme daca nu s-ar putea sa trimitem vrac cum trimiteam inainte de a puna in pliculete
giurgiu gheorghe: am facut deja comanda de alta hartie
MARIN GEANINA: k
MARIN GEANINA: multumesc
giurgiu gheorghe: si noi multumim pentru intelegere
MARIN GEANINA: la revedere
giurgiu gheorghe: la revedere

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic