vineri, 27 martie 2009

Buna ziua, va rog sa imi spuneti daca ceaiul DENIPLANT poate ajuta la dermatita mea

Buna ziua, va rog sa imi spuneti daca ceaiul DENIPLANT poate ajuta ina
cazul meu. Am 40 de ani si de la varsta de 32-33 de ani ma confront cu o
dermatita seboreica ce la inceput era limitata la nivelul scalpului, apoi a
''prins'' zone din ce in ce mai largi ale fetei, retroauricular, cateodata si stern.
Perioadele de remisie sunt aproape inexistente, cand trece intr-un loc
apare in altul. In timpul ultimei sarcini parca a fost mai bine. Am ajuns sa
aplic aproape mereu steroizi cu vitamina E ,sa se mai calmeze fata ape moment.Nu
sunt inca batrana sa ma resemnez cu acest aspect si discomfort care ma
chinuie de atatia ani.
Daca e posibil, va rog sa imi comunicati costul in euro al unei
cutii, eventual al unei cure de 6 luni.

Va multumesc anticipat,

I........ Z...., Limassol, Cipru

Buna ziua
Au fost mai multi pacienti cu diagnosticul dermatita care au beneficiat de rezultate pozitive in urma tratamentului cu deniplant.
Important este sa dezobisnuiti cat mai repede organismul de unguentele folosite, inlocuindu-le eventual cu creme cosmetice sau uleiuri naturale.

Tratamentul pentru o luna cu deniplant costa acum 150 lei(RON) sau echivalentul in euro=35 euro
Taxele postale pentru expedierea coletului in cipru=30 euro
La adresa :
http://www.deniplant.ro/comanda-deniplant.htm
gasioti cum se procedeaza pentru trimiterea coletului in strainatate.

Daca aveti pe cineva care poate sa vina sa va ia ceaiurile sa va vi le aduca nu mai platiti aceste taxe.

Cu stima
Gheorghe Giurgiu


Va multumesc pentru promptitudinea raspunsului, voi trimite banii saptamana
viitoare. Cu stima, I........ Z.....

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic