luni, 9 martie 2009

am urmat sfatul medicului si in urma cu un an jumate mi am inceput sa folosesc unguente

*\~:X:r3b3 b3b3:X:~/* rebeca: buna ziua domnu` Giurgiu
giurgiu gheorghe: buna ziua
*\~:X:r3b3 b3b3:X:~/* rebeca: as vrea sa vorbesc cu dumneavoastra despre psoriazis
*\~:X:r3b3 b3b3:X:~/* rebeca: si despre tratamentul deniplant
giurgiu gheorghe: da
*\~:X:r3b3 b3b3:X:~/* rebeca: cum sa va zic mi`a aparut in urma cu 6 ani cel putin de atunci imi aduc eu aminte pee la varsta de 10 ani
*\~:X:r3b3 b3b3:X:~/* rebeca: dar acuma de un an si ceva a inceput sa mi se extinda si sa imi apara in mai multe locuri
giurgiu gheorghe: e posibil de la unguente
*\~:X:r3b3 b3b3:X:~/* rebeca: am urmat sfatul medicului si in urma cu un an jumate mi am inceput sa folosesc unguente
*\~:X:r3b3 b3b3:X:~/* rebeca: elocolm di daivobet
giurgiu gheorghe: sigur
*\~:X:r3b3 b3b3:X:~/* rebeca: am facut si raze uuv cred
*\~:X:r3b3 b3b3:X:~/* rebeca: dar mi s`a zis sa renunt si la unguente si la raze deoarece este posibil sa mi se subtieze piele
giurgiu gheorghe: si acest lucru e adevarat
*\~:X:r3b3 b3b3:X:~/* rebeca: ok vrea sa va intreb daca este posibil sa imi apara i pe fata sau pe cap?
*\~:X:r3b3 b3b3:X:~/* rebeca: pe pielea capului?
giurgiu gheorghe: da au fost cazuri
*\~:X:r3b3 b3b3:X:~/* rebeca: am citit pe internet ca la 85% s`a remediat
*\~:X:r3b3 b3b3:X:~/* rebeca: dar cu cele 25% ce se intampla?
*\~:X:r3b3 b3b3:X:~/* rebeca: trebuie sa urmeze alt tratament?
giurgiu gheorghe: nu stiu
giurgiu gheorghe: alta varianta
giurgiu gheorghe: daca in prima luna maxim a doua nu raspunde ormanismul la deniplant nu stiu ce sa recomand
*\~:X:r3b3 b3b3:X:~/* rebeca: da o sa incerc cu deniplant
*\~:X:r3b3 b3b3:X:~/* rebeca: daca voi face o comanda in cat timp va ajunge?
*\~:X:r3b3 b3b3:X:~/* rebeca: in oradea
giurgiu gheorghe: in momentul cand primim banii expediem plantele maxim a doua zi
giurgiu gheorghe: si depinde de posta romana
*\~:X:r3b3 b3b3:X:~/* rebeca: deci eu trebuie sa va trimit bani inainte?
*\~:X:r3b3 b3b3:X:~/* rebeca: tot prin posta>
*\~:X:r3b3 b3b3:X:~/* rebeca: ?
giurgiu gheorghe: da
giurgiu gheorghe: sititi pe site
giurgiu gheorghe: http://www.deniplant.ro/comanda-deniplant.htm
giurgiu gheorghe: cititi aici
*\~:X:r3b3 b3b3:X:~/* rebeca: multumesc
giurgiu gheorghe: cu placere

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic