joi, 5 martie 2009

dupa discutia aceasta am decis sa cumpar ceaiul deniplant.

am citit ceva de prin forum, cel mai convingator mi s-a parut m3m3 (sarumana), restul... cumva fara substanta...merge, multumesc...poze ioc... si am decis sa dau add adresei domnului Giurgiu si am discutat cu dumnealui. dupa discutia aceasta am decis sa cumpar ceaiul. si dupa o luna de folosire pot spune ca pielea incepe sa isi revina, plagile nu mai fac coji aproape deloc (doar cele pe care le mai scormonesc unghiile mele noaptea, ca pe zi ma abtin pe cat posibil) si totul merge ca ud (nu uns ca nu mai vreaaauuuuu ). in fiecare seara imi prepar ceaiul, il las peste noapte, imi umplu o sticla de o jumatate de litru pe care o iau la servici, si restul il pun intr-o cana si il beau incepand de dimineata. pana seara beau inghititura cu inghititura. nu este greu, este chiar usor de tinut, doar ca lamaia aia imi face probleme dar o mananc seara, nu dimineata, ca sa nu incep ziua cu gura stramba... . sa scap si de mancarimi (cele nocturne) si totul va fi bine... am si blog, cu poze (nu sunt ele cine stie ce calitative dar cred ca se vede ameliorarea, nu? ) si acuma Doamne Ajuta in continuare si optimism!

gata, ma duc sa imi fac ceaiul...ziua 31

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic