miercuri, 11 martie 2009

de cand folosesc pliculetele deniplant se vad schimbari ff mari

ani_urs: buna ziua
giurgiu gheorghe: buna ziua
ani_urs: am mai discutat cu d-neavoastra
ani_urs: sper ca nu va stresez cu intrebarile mele
giurgiu gheorghe: spuneti
ani_urs: d-voastra ce credeti de coaja de banana
ani_urs: ii buna
ani_urs: sau sa aplic doar pliculetele
giurgiu gheorghe: unii pacineti au propus sa fie folosita
giurgiu gheorghe: eu nu stiu nimic
giurgiu gheorghe: cert
giurgiu gheorghe: nu va pot spune nimic
giurgiu gheorghe: nu am folosit
ani_urs: de cand folosesc pliculetele se vede schimbari ff mari
ani_urs: in bine
giurgiu gheorghe: inseamna ca organismul a raspuns pozitiv si va merge
ani_urs: da
ani_urs: nu stiu ce sa fac
ani_urs: dar cred ca rau nu poate sa faca
ani_urs: doarece are ff multa vitamina
giurgiu gheorghe: pai daca face bine cum sa faca rau
ani_urs: ok
giurgiu gheorghe: eu am folosit 2,5 ani
giurgiu gheorghe: altii si mai mult
ani_urs: da stiu
ani_urs: ca am citit pe forum
giurgiu gheorghe: daca va face rau nu mai foositi
giurgiu gheorghe: e simplu
ani_urs: da normal

giurgiu gheorghe: pai vezi
giurgiu gheorghe: e simplu
giurgiu gheorghe: vindecare cu de-a sila nu se poate
ani_urs: da
ani_urs: dar trebuie sa amn rabdare
giurgiu gheorghe: cu siguranta
ani_urs: dar eu asi vrea intr-o zi sa ma vindec
giurgiu gheorghe: daca te grabesti poti folosi unguente
ani_urs: NU NU NU
giurgiu gheorghe: atunci cumm vrei intr-o zi
giurgiu gheorghe: cand toti spun ca nu te vindeci de loc
ani_urs: da nu te vindeci
giurgiu gheorghe: acum ca ai vazut ca merge ai vrea intr-o zi
ani_urs: trebuie sa ai bunavointa si rabdare
giurgiu gheorghe: pai cada nu te vindeci de ce mai folosesti
ani_urs: pai ma vindec
giurgiu gheorghe: foarte bine sa le-o spui si doctorilor
ani_urs: vam spus ca cu pliculete sunt rezultate pozitive
giurgiu gheorghe: ca pe mine nu ma cred
giurgiu gheorghe: da asa au spus si altii
ani_urs: a pai de doctorita mea, ii pe nicaieri
ani_urs: ma infundat cu tot felul de creme
ani_urs: si o groaza de bani i-am dat
giurgiu gheorghe: pai daca asa spune medicina
ani_urs: si cand mergeam la control nuci nu se uita la mine
ani_urs: prima data bani si apoi restul....
giurgiu gheorghe: normal, doar te-a tratat
ani_urs: dar d-neavoastra zpuneti ca nu trebuie tinut regim
giurgiu gheorghe: eu asa spun
giurgiu gheorghe: daca vrei nu te opreste nimeni sa tii
ani_urs: si peste tot auzi regim regim si iar regim
giurgiu gheorghe: e o mica pacaleala
giurgiu gheorghe: grabeste un pic si pacaleste
ani_urs: ok


ani_urs: pt ca tot ce imi placea nu aveam voie sa mananc
ani_urs: acuma mananc de toate
giurgiu gheorghe: acum tot ce-ti place poti manca
giurgiu gheorghe: de aceea deniplant e cel ma bun
ani_urs: da la care reactioneaza ii ff bun
giurgiu gheorghe: da la 85% e ok
ani_urs: da
ani_urs: ok va las
ani_urs: ca sunt la servici
giurgiu gheorghe: ok
giurgiu gheorghe: da si eu sunt la birou
ani_urs: multumesc pt sfaturi
giurgiu gheorghe: cu placere
ani_urs: la revedere
giurgiu gheorghe: la revedere

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic