sâmbătă, 14 martie 2009

doctorii imi spun sa dau cu dermovate

x xmasy: buna ziua
giurgiu gheorghe: buna ziua
x xmasy: sunt un tanar de 20 de ani
giurgiu gheorghe: da
x xmasy: si cred ca am psoriazis
x xmasy: de vreo jumatate de an
x xmasy: nush sigur
x xmasy: am luat id de pe deniplan
giurgiu gheorghe: si medicii ce au spus
x xmasy: t
x xmasy: au spus ca nu este tratabil
giurgiu gheorghe: da giurgiu sunt
x xmasy: cica il port toata viatza
giurgiu gheorghe: e problema lor
giurgiu gheorghe: eu nu mai am de 25 de ani
x xmasy: o persoana mi-a recomandat dermovate
x xmasy: si il folosesc
giurgiu gheorghe: eu ma refeream la diagnostic
giurgiu gheorghe: foarte rau
x xmasy: imi dispar
x xmasy: dar regenereaza
giurgiu gheorghe: e cea mai gresita obtiune
x xmasy: am la nivelul scalpului
giurgiu gheorghe: cititi pe forum ce o sa patiti
x xmasy: si acuma au inceput sa imi apara si la incheieturi
x xmasy: la memebre
giurgiu gheorghe: o sa va umpleti pe tot corpul
x xmasy: am observat
giurgiu gheorghe: pai vedeti
x xmasy: imi apar din ce in ce mai multe
x xmasy: *
giurgiu gheorghe: este un drog pentru piele
x xmasy: poi dvs cred ca imi recomandati deniplant
x xmasy: deocamdata nu am posibilitatea sa il procur
x xmasy: poate peste jumatate de an ...un an
giurgiu gheorghe: nu eu va recomand sa cititi ce au patiti si altii sa vedeti prin ce au trecut si apoi stam de vorba
giurgiu gheorghe: primul sfat sa nu mai dati cu nimic daca vreti vre-o data sa va vindecati
giurgiu gheorghe: cu cat datio cu mai multe unguwente cu atat va fi mai greu de rezolvat
giurgiu gheorghe: e parerea unanima a tuturor bolnavilor
x xmasy: poi nici nu pot sa stau cu ele...pe corp asa..
x xmasy: mai ales pe cap
x xmasy: trebuie sa port totdeauna ceva pe cap
giurgiu gheorghe: atunci faceti cum credeti de cuviinta
x xmasy: ok..care este solutia dvs
giurgiu gheorghe: eu mi-am spus parerea ca un fost bolnav
x xmasy: va inteleg
giurgiu gheorghe: eu am folosit deniplant 2,5 ani
giurgiu gheorghe: ca mine sunt cateva sute acum
x xmasy: cat trebuie de fapt sa folosesc...acest ceai
giurgiu gheorghe: depinde de organism
giurgiu gheorghe: au fost care au folosit 4-6 luni
x xmasy: si dupa cat timp apar efectele mediucamentului
giurgiu gheorghe: altii sunt de peste 2 ani in tratament
giurgiu gheorghe: si la altii nu a mers
giurgiu gheorghe: in general in prima luna maxim a doua se poate vedea daca merge sau nu
giurgiu gheorghe: de aceea exista garantia deniplant
x xmasy: conteaza de cat timp este aparuta boala
x xmasy: ?
giurgiu gheorghe: care spune ca dupa o luna daca nu esti multumit poti primi banii inapoi
giurgiu gheorghe: conteaza cat cortizon i-ai dat
giurgiu gheorghe: si cu dermavate i-ai dat destul
x xmasy: cred ca o sa fac posibilul sa aj in bucuresti
x xmasy: si sa-l iau
x xmasy: ca altceva nu cred ca pot gasi
giurgiu gheorghe: inainte opreste dermaovate
x xmasy: doctorii nu recomanda asa ceva
giurgiu gheorghe: cei care il intrerup brus au aparitii si mai mari
giurgiu gheorghe: atunci mergi la medici si asculta sfatul lor
giurgiu gheorghe: da-ti cu dermaovate
giurgiu gheorghe: eu nu sunt medic
giurgiu gheorghe: ti-am spus , am fost bolnav si atat
giurgiu gheorghe: inca o data citeste pe forum ce spun ceilalati
giurgiu gheorghe: toto acolo gasesti si parerea medicilor
x xmasy: v-am inteles
x xmasy: in alta parte decat in bucuresti
x xmasy: este vreu sediu
x xmasy: sa il iau
giurgiu gheorghe: la sovata
giurgiu gheorghe: atat
x xmasy: io sunt din glaati
x xmasy: si fac scoala de politie
giurgiu gheorghe: la bucuresti la birou si farmacii
x xmasy: la campina
x xmasy: acum
x xmasy: in bucuresti in farmacii sau la plafar
x xmasy: ?
giurgiu gheorghe: http://www.deniplant.ro/comanda-deniplant.htm
giurgiu gheorghe: aici gasesti detalii cum se paote obtine
x xmasy: am vz si comanada...dar nu prea fac comenzi onlinew
x xmasy: mai bine ma duc eu
giurgiu gheorghe: sigur
giurgiu gheorghe: e mai sigur asa
giurgiu gheorghe: vezi ce cumperi
giurgiu gheorghe: iti place iei nu
giurgiu gheorghe: nu
x xmasy: bineinteles...oricum merita sa incerc...
x xmasy: alta alternativa nu mai am
giurgiu gheorghe: eu stiu asata
x xmasy: va multumesc ptr informatii
giurgiu gheorghe: cu placere
x xmasy: cand o sa vreau sa vin in bucuresti poate va contactez sa stiu mai multe despre programul dvs
giurgiu gheorghe: vinerea de al 14 la 16
x xmasy: ok...o zi buna
giurgiu gheorghe: la fel

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic