marți, 3 martie 2009

Deniplant se poate plati si in Euro ?

Buna eu am vazut pe net de produsul dumneavoastra si asi dori sa-l incerc
si eu ,eu am aceasta boala Psoriasis de 2 ani si am incercat cam de toate.Se
poate plati si in Euro ?.Daca este posibil ca eu ma aflu in Italya dar
doresc sa apelez direct din tara si nu din alta parte di Milano sau din
alta tara. Coletul sa fie trimis la fratele meu in Judetul Suceava. Va
Multumesc anticipat.!!!

Buna ziua
Da, se poate plati si in euro
pentru o luna costa 150 lei = 35 euro
puteti trimite prin western union pe adresa
giurgiu gheorghe
str stefan cel mare nr 6
voluntari
ilfov
dupa ce puneti banii ne trimiteti un email cu codul de ridicare bani,
suma, expeditor, localitate, daca ati trimis cu westen union

sau prin banca
GIURGIU GHEORGHE
Banca ProCredit Bank sucursala pantelimon Bucuresti
cont RO 86 MIRO 0000 1256 0760 0204
SWIFT MIRO ROBU XXX

Sa ne scrieti si adresa unde trebuie sa expediem plantele aici in romania

Cu stima
Giurgiu Gheorghe

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic