miercuri, 28 noiembrie 2007

M.Ana din Iasi



  •   Buna ziua! Ma numesc M. ANA, sunt din Iasi, si as dori ceaiul
     Deniplant.As vrea sa imi spuneti cum pot intra in posesia acestuia,
     precum si modalitatea de plata.
      As vrea sa mentionez faptul ca in cazul meu aceasta boala se manifesta
     numai la nivelul pielii capului, deasemenea si pe frunte.Am aceasta
     boala de un an de zile, si nu am urmat nici un tratament.Am fost o
     singura data la dermatolog si mi s-a comunicat ca as avea o alergie.Am
     facut testul si mi-a iesit negativ.
      Am citit despre ceaiul dumneavoastra si acesta este solutia pentru
     mine.
      Astept raspunsul dumneavoastra.
     

     Va multumesc!
     

Buna ziua
Detalii despre cum puteti obtine ceaiul Deniplant gasiti la :

http://www.deniplant.ro/comanda-deniplant.htm


Daca nu puteti ajunge la birou ne puteti trimite contravaloarea produsului si in momentul primirii banilor,expediem plantele cu modalitatea de preparare si administrare.
Banii se trimit prin posta prin mandat postal, electronic sau ONLINE

NU TRIMITETI BANII IN PLIC !

Daca dupa expedierea banilor au trecut mai mult de 14 zile si nu ati primit plantele, va rugam sa ne contactati pentru rezolvarea problemei aparute.

NU TRIMITETI BANII PE ADRESA BIROULUI!

BANII SE TRIMIT NUMAI PE ADRESA DE CORESPONDENTA :

GIURGIU GHEORGHE
Oficiul Postal PIPERA Casuta Postala Nr 1
Oras VOLUNTARI Jud ILFOV


Cu stima
Gheorghe Giurgiu




Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic