miercuri, 28 noiembrie 2007

Am uitat sa ridic coletul

Show Recent Messages (F3)

IonutC_Baia Mare: buna seara
IonutC_Baia Mare: ionut sunt de la baia mare
giurgiu gheorghe: buna seara
IonutC_Baia Mare: am fost azi dupa masa
IonutC_Baia Mare: la posta ca sa imi ridic pachetul
IonutC_Baia Mare: mandatul il primisem saptamana trecuta
IonutC_Baia Mare: vineri
IonutC_Baia Mare: dar mai aveam plicuri si nu m-am grabit sa il scot si saptamana asta nici nu prea am avut iimp
IonutC_Baia Mare: si azi cand am mers
IonutC_Baia Mare: mi s-a spus
IonutC_Baia Mare: k la trimis inapoi ieri
giurgiu gheorghe: Si sunt eu vinovat
IonutC_Baia Mare: nu
IonutC_Baia Mare: numai k nu stiu cum sa procedez
IonutC_Baia Mare: mi-l puteti pune d-voastra inpoi?
IonutC_Baia Mare: si data viitoare va trimit
IonutC_Baia Mare: mai mult cu taxele postale de data asta
IonutC_Baia Mare: sau nu shtiu cum sa procedez
giurgiu gheorghe: problema nu sunt taxele si activitate pe care trebuie sa o perturb
giurgiu gheorghe: in mod normal cei care nu pot sa primeasca prin posta nu le mai trimitem si vin l;a bucuresti sa ia personal
IonutC_Baia Mare: imi pare rau...eu nu shtiam ca daca sta cateva zile nu stiu exact cat in oficuiul postal si nu il ridica nimeni il trimite inapoi
IonutC_Baia Mare: si eu mai am un singur plic
IonutC_Baia Mare: din pachetu
IonutC_Baia Mare: trecut
giurgiu gheorghe: 10 zile stra la oficiu
giurgiu gheorghe: Cand va ajunge coletul inapoi o sa-l retrimitem
IonutC_Baia Mare: in bm a ajuns la 2 zile dupa ce mi l-ati trimis si mi-e mi-au adus mandatul dupa 4 zile dupa ce a ajuns in baia mare
IonutC_Baia Mare: multumesc
IonutC_Baia Mare: e vreo problema
IonutC_Baia Mare: daca intrerup tratamentu cateva zile?
giurgiu gheorghe: e problema dumnevoastra cu posta
giurgiu gheorghe: veti vedea ce se intampla
giurgiu gheorghe: au fost pacienti care nu au avut problema, insa au fost si altii care au avut
IonutC_Baia Mare: tratamentul decurge bine si ma simt mai bine dupa ce am inceput sa beau ceai
giurgiu gheorghe: sunt convins
giurgiu gheorghe: inseamna ca organismul a raspuns la cei
IonutC_Baia Mare: va multumesc...sper sa il primiti si va rog sa mi-l trimiteti....o sa-l ridic mai repede de data asta
giurgiu gheorghe: daca nu-l veti ridica si se va mai intoarce veti veni la bucuresti sa-l luati cum am mai spus
IonutC_Baia Mare: ok...nu o sa se mai intampls-ar putea sa trec si pe la bucuresti la inceputul anului viitor
giurgiu gheorghe: da vinerea de la 14-la 16 pot fi gasit la birou
IonutC_Baia Mare: ok
giurgiu gheorghe: bine Buna seara
IonutC_Baia Mare: buna seara

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic