duminică, 25 noiembrie 2007

Dermatita seboreica

Stimate d-le Giurgiu,

  Sufar de dermatita seboreica.De 8 luni de zile am inceput tratamentul cu
 ceaiul Deniplant ,aveam capul plin de pete rosii care
 aveau o coaja si era si plin cu matreata,plus aveam mancarimi.Dupa
 inceperea tratamentului cu Deniplant,aproape intr-o luna de zile ,
 treptat mi-a disparut dermatita seboreica ;dar eu am mai baut o luna de
 zile ceaiul ca sa fie cat mai eficient.Am intrerupt tratamentul
 de cateva luni de zile;acuma m-iau reaparut cateva sub o forma mai usoara
 si am comandat ceaiul Deniplant,pe care l-am si consumat timp de o luna si
  nu a avut nici un efect,ce poate fi?Precizez ca coaja de la lamaie nu am
 cosumat-o.
  Multumesc,astept
 raspunsul
 d-vs.
  Cu  stima,

Buna ziua

faptul ca ati observat imbunatatiri chiar disparitia leziunilor, inseamna
ca organismul a raspuns pozitiv la tratament.
Dupa disparitia leziunilor nu trebuia intrerupt brus ceaiul pentru ca nu
se stia daca problema interna s-a rezolvat sau nu drept dovada ca nu s-a
rezolvat definitiv au aparut din nou.
Nu pot sa stiu de ce nu a mai avut efect a doua oara, insa o data ce a
raspuns prima data in mod normal trebuie sa mearga in continuare.

Cu stima
Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic