vineri, 30 noiembrie 2007

DERMATITA SEBOREICA

Am aflat de dv. cautand date despre dermatita seboeica de care sufera fiul meu in varsta de 18 ani .Aceasta afectiune ne macina viata de aproape 8 ani. Dermatologii care l-au vazut mi-au spus ca este dermatita dar eu ma tem sa nu fie altceva din moment ce eruptia seamana cu niste aripi de fluture. Nu am vazut niciodata un bolnav de lupus cu o eruptie asemanatoare, cei vazuti de mine nu aveau eruptii. Spun asta deoarece lucrez ca asistenta med. intr-o clinica de nefrologie.Deoarece de o saptamana eruptia parca a inebunit( mai ales dupa ce a consumat 2 seri la rand peste si mujdei de usturoi-o capatana)nu a putut merge la scoala.Am hotarat sa-i determin si anticorpii dublu catenari dar asta se poate numai vineri, iar rezultatul va fi gata martea viitoare.Nu are alte manifestari caracteristice lupusului sau alte zone cu eruptii, ea limitandu-se pana acum cateva luni numai la fata si urechi. De cateva luni are cativa <> si pe pie pt. D-na dr. Pretorian de la Sovata m-a sfatuit sa iau legatura cu dv. si sa va trimit niste poze reprezentative. Sunt recente, cea cu detaliu fiind facuta azi.

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic