duminică, 25 noiembrie 2007

Corespondenta din Mangalia

S.A.: buna seara
giurgiu gheorghe: buna seara
S.A.: am si eu o intrebare
giurgiu gheorghe: da
S.A.: vreau si eu sami iau ceaiul si as vrea si eu adresa
S.A.: unde sa tr banii
giurgiu gheorghe: http://www.deniplant.ro/comanda-deniplant.htm
giurgiu gheorghe: la acesta adresa se gaseste si cea de corespondenta
S.A.: bn
S.A.: o sa iau adresa
S.A.: si o sa va tr maine banii
giurgiu gheorghe: bine
S.A.: si cam in cat timp o sa primesc ceaiul
S.A.: ?
giurgiu gheorghe: in momentul primirii banilor a doua zi expediem coletul
giurgiu gheorghe: madatul poastal ajunge in cateva zile iar mandatul electronic sau on line ajunge in aceeasi zi
giurgiu gheorghe: iatr coletul mai face 2 -3 zile
S.A.: bn am inteles
S.A.: si am citit k dupa o luna ar trebui sa se vada dak ceaiul da rez sau nu
S.A.: si dak nu se int nm inseamna k nu e bun ptr mn nu?
giurgiu gheorghe: da in prima luna, maxim a doua se poate vedea daca organismul raspunde sau nu
giurgiu gheorghe: da daca nu suntprimele semne , e posibil ca organismul sa nu raspunda nici la ceai
S.A.: si de ce depinde k organismul sa rasp la ceai?? adik conteaza de cat timp ai boala?
giurgiu gheorghe: da, de cat timp este , daca s-au folosit anterior multe unguente, cu cortizon
giurgiu gheorghe: depinde de varsta
S.A.: pai io am 17 ani
S.A.: si am de la 3 ani
giurgiu gheorghe: copiii raspund mai repede
giurgiu gheorghe: e posibil sa raspunda
giurgiu gheorghe: sunt 85% sanse
S.A.: si am folosit pana acum dermovate dar de o luna nu mai folosesc
giurgiu gheorghe: asta nu e bine
giurgiu gheorghe: dar daca l-ai intrerupt de o luna e bine
giurgiu gheorghe: pentru ca nu mai exista posibilitatea ca sa apara o explozie la inceput
giurgiu gheorghe: cei care folosesc dermovate si il intrerup brusc cam 25% au probleme cu intreruperea lui
giurgiu gheorghe: de unde esti
S.A.: din mangalia
giurgiu gheorghe: au mai fost pacienti de acolo care au folosit ceaiul Deniplant
giurgiu gheorghe: cu namol ai incercat
S.A.: nu
giurgiu gheorghe: de la techirghiol
giurgiu gheorghe: stiu ca acesta poate ajuta un pic la suprafata
giurgiu gheorghe: acum cu ce iti dai
S.A.: nu ma mai dau cu nimic decat cu creme hidratante
giurgiu gheorghe: e foarte bine
giurgiu gheorghe: un ulei natural sau o crema simpla e mai bine
giurgiu gheorghe: inseamna ca organismul te ajuta
S.A.: dar miau aparut foarte multe de cand am intr cu dermovate
giurgiu gheorghe: pai asa se intampla la intreruperea lui , ti-am spus
giurgiu gheorghe: este efectul REBAUND
giurgiu gheorghe: in termeni medicali aceasta inseamna
giurgiu gheorghe: organismul se obisnuise cu el si devenisei dependenta de el
giurgiu gheorghe: Multi care au inceput treatamentul cu ceai si au intrerupt deermovate au zis ca de la ceai au avut explozia
giurgiu gheorghe: dar ea nu era de la ceai pentru ca ceaiul nu scoate puncte noi ci de la intreruperea dermovate
giurgiu gheorghe: faptul ca l-ai intrerupt deja inainte de a incepe cu ceai e mai bine
giurgiu gheorghe: ceaiul nu poate sa faca rau
giurgiu gheorghe: in cel mai rau caz nu merge si atat
S.A.: sper sa reusesc sa nul mai folosesc deloc
giurgiu gheorghe: ti-am spus sa nu te mai atingi de el in viata ta
giurgiu gheorghe: in cal mai rau caz un unguent romanesc mai simplu
S.A.: care/?
giurgiu gheorghe: au fost pacienti care au folosit NIDOFLOR
giurgiu gheorghe: si el are cortizon dar e mai slab
giurgiu gheorghe: si numai acolo unde era strict necesar
S.A.: si pot sal folosesc si in timpul trat cu ceai?
giurgiu gheorghe: pe masura ce plantele isi faceau efectul nu au mai folosit nimic
giurgiu gheorghe: nu e bine sa folosesti impreuna cu ceaiul
giurgiu gheorghe: citeste brosura
giurgiu gheorghe: citeste tot ce am scris eu pe net
giurgiu gheorghe: te vva ajuta sa intelegi mai bine boala
S.A.: bn
S.A.: o sa citesc
giurgiu gheorghe: citeste si ce spun ceilalti pe forum
giurgiu gheorghe: ai ce invata si de acolo
S.A.: bn va multumesc mult o sa va tr maine banii
S.A.: o seara buna
giurgiu gheorghe: sigur
giurgiu gheorghe: cu placere
giurgiu gheorghe: tinem legatura
S.A.: da

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic