joi, 29 noiembrie 2007

Copil cu psoriazis din CANADA

LILI-R: buna seara
giurgiu gheorghe: buna seara
LILI-R: v-am gasit pe internet
giurgiu gheorghe: da
LILI-R: cautand un tratament ptr psoriasis
giurgiu gheorghe: sigur
giurgiu gheorghe: de unde sunteti
LILI-R: am un baietel de 8 ani jumatate
giurgiu gheorghe: multi inainte
LILI-R: si de la 3ani si jumatate ma chinui cu el cu aceasta problema
LILI-R: multumesc
LILI-R: eu va contactez din canada
giurgiu gheorghe: da
LILI-R: dar sunt din craiova de loc
giurgiu gheorghe: am inteles
giurgiu gheorghe: ce ungunete folositi acum
LILI-R: am folosit tot ce a fost posibil
giurgiu gheorghe: sa nu spuneti ca si dermovate
LILI-R: medicamente foarte tari si unguente de tot felul c anici nu le mai stiu numele asa multe au fost
giurgiu gheorghe: acum cu ce ii dati
LILI-R: stati numai putin sa i-au tubul cel folosim acum
LILI-R: se numeste Dovobetointment
giurgiu gheorghe: personal nu am auzit de el , dar dupa nume cred ca are si ceva cortizon
LILI-R: si este de 60GM BETAMTH DP/CALCITR UNGUENT
LILI-R: este un unguent foarte scump
giurgiu gheorghe: in fine importat este cum ati citit pe www.deniplant.ro sa nu-i mai dati cu asa ceva
LILI-R: va spun ce contine
giurgiu gheorghe: pt informatia mea cat este
LILI-R: Calcipotriol Betamethasone dipropionate
LILI-R: am dat 100 $ canadieni pe el
giurgiu gheorghe: oho
LILI-R: mi la recomandat o doctora care este dermatolog si dansa a ajuns la concluzia ca este Psoriasis
giurgiu gheorghe: da
LILI-R: inca un lucru
giurgiu gheorghe: dar daca stie ca este psoriazis nu stie ca mare lucru ne va face
giurgiu gheorghe: ca mai tarziu va fi mai rau
LILI-R: v-am zis ca i-am dat cu foarte multe unguente in ultimi ani dar dupa o anumita perioada incepe sa nu le mai suporte se rita
LILI-R: irita
giurgiu gheorghe: sunt convins si la un moment dat se va generaliza
giurgiu gheorghe: ca nuveti mai sti cu ce sa-i dati
LILI-R: da
giurgiu gheorghe: atata timp ct nu se inlatura deficientele interen degeaba dati la suprafata cu fele de fel de unguente, care mai de care
LILI-R: ce imi recomandati
LILI-R: ?
giurgiu gheorghe: Deniplant daca ati citit pe site
giurgiu gheorghe: pe forum puteti discuta cu cei care folosesc acum
giurgiu gheorghe: fara unguente, fara regim alimentar
LILI-R: si cum pot sa obtin acest tratament ?
giurgiu gheorghe: Am mai trimis si in Canada si in USA
giurgiu gheorghe: Ne trimiteti banii si in momentul primirii lor, expediem plantele
giurgiu gheorghe: sau daca aveti pe cineva in romania , ma contacteaza le dau si vi le trimite
LILI-R: am un verisor care vine acasa in luna lui decembrie
giurgiu gheorghe: sigur
LILI-R: da am
LILI-R: familia
giurgiu gheorghe: daca ajunge in bucuresti e ok
giurgiu gheorghe: sau ma contacteaza familia
giurgiu gheorghe: imi trimite banii si eu expediez la craiova
LILI-R: da va poate contacta sora mea care locuieste in craiova
giurgiu gheorghe: ok
LILI-R: va multumesc mult
giurgiu gheorghe: cu placere si retineti de pe acum
giurgiu gheorghe: cu cat dezobisnuiti mai repede organismul de unguente cu atat e mai bine
LILI-R: spuneti-mi adresa si nr de telefon dacxa se poate si va simititi confortabil cu acest lucru
giurgiu gheorghe: puteti sa-i dati cu o crema simpla cosmetica sau ulei de nuca de masline etc
giurgiu gheorghe: da 0744827881
giurgiu gheorghe: fix
giurgiu gheorghe: 021.2338973
giurgiu gheorghe: Adresa de corespondenta
giurgiu gheorghe: GIURGIU GHEORGHE oficiul postal PIPERA CP 1 Loc voluntari jud ilfov cod 077191
LILI-R: e ok
giurgiu gheorghe: daca dezobisnuiti organismul de pe acum de unguentre fa fi mai usor cand incepe cu ceiul Deniplant
LILI-R: imi place daca mamei tale ii place si spune-i sa se grabeasca cccu mancarea
LILI-R: ma scuzati era ptr altcineva scuze
giurgiu gheorghe: ok
giurgiu gheorghe: si pe mine ma asteapta cu mancarea
LILI-R:
LILI-R: va cred ca acsa este ora mesei la mine este dimineata
giurgiu gheorghe: la noi de seara
LILI-R: ora 9:38 dimineata
LILI-R: da
giurgiu gheorghe: la noi 18.38
LILI-R: deci ce o sa imi dati
LILI-R: si cat ma va costa
LILI-R: ?
giurgiu gheorghe: ceaiul Deniplant
giurgiu gheorghe: pentru o luna costa acum 150 lei noi
giurgiu gheorghe: aproximativ 45 euro
LILI-R: da
giurgiu gheorghe: nu stiu cursul astazi
LILI-R: nu conteaza
LILI-R: eu va multumesc din suflet
giurgiu gheorghe: in prima luna, maxim a doua se poate vedea cum si daca raspunde organismul
LILI-R: si stiti ma gandeam sa vin la vara acasa cu el si sa merg la Caciulata
giurgiu gheorghe: cu placere
giurgiu gheorghe: foarte bine
LILI-R: credeti ca e bine
giurgiu gheorghe: de o luna am inceput colaborarea si cu cei de acolo
giurgiu gheorghe: si la sovata
LILI-R: da am vazut pe net
giurgiu gheorghe: da apa cu sulf face bine
giurgiu gheorghe: si apa si namol din lacul ursu
LILI-R: si cum sa fac cand vin sa i-au legatura cu dumneavoastra sau cum sa procedez?
giurgiu gheorghe: ca si acum sau pe telefon
LILI-R: eu va am pe lista mea de favoriti si va las acolo
giurgiu gheorghe: ok
LILI-R: ma numesc Madalina
LILI-R: si va mai contactez
giurgiu gheorghe: eu cum scrie ID-ul
giurgiu gheorghe: ok
LILI-R: acela este numele meu
giurgiu gheorghe: am inteles
LILI-R: dar toti imi zic Madalina
LILI-R: dumneavoastra sunteti Doctor?
giurgiu gheorghe: nu
giurgiu gheorghe: pe www.giurgiugheorghe.ro
giurgiu gheorghe: gasiti totul despre mine
giurgiu gheorghe: am fost bolnav de asa ceva 7 ani
giurgiu gheorghe: cititi brosura de la www.deniplant.ro
giurgiu gheorghe: se descarca gratuit
LILI-R: da
LILI-R: ok
LILI-R: dar sunteti cu distrbuitul acestui ceai ?
giurgiu gheorghe: eu sunt si producator si distribuitor
LILI-R: foarte bine deci tinem legatura in continuare
giurgiu gheorghe: ok
giurgiu gheorghe: ma suna de la craiuova si rezolvam
LILI-R: si imi recomandati sa nu il mai dau cu acest unguent
LILI-R: da
giurgiu gheorghe: sigur
giurgiu gheorghe: ca sa nu aiba atunci probleme cand il intrerupeti
giurgiu gheorghe: au fost pacienti care intrerupand dermovatul au avut probleme
LILI-R: bine va multumesc si pe sora mea o cheama Maura cea care va va contacta ok?
giurgiu gheorghe: REBAUND asa se numeste acesta reactie a organismului cand este dependent de unguent si nu il mai dai
giurgiu gheorghe: ok
LILI-R: ok
LILI-R: deci tineti minte
giurgiu gheorghe: sigur
LILI-R: Maura
giurgiu gheorghe: eventual imi aminteste
LILI-R: de la craiova
giurgiu gheorghe: de canada
LILI-R: da
LILI-R: o sa vorbesc cu ea astazi
giurgiu gheorghe: da
LILI-R: da
LILI-R: ok
LILI-R: pofta buna sa aveti o seara placuta
LILI-R: la revedere multa sanatate
giurgiu gheorghe: multumesc, o zi buna si sa aveti grija de micut
giurgiu gheorghe: multumesc la fel
LILI-R: da o sa am ca e atat de frumusel ca imi pare rau cand il vad cu ce are pe corpulet
giurgiu gheorghe: sunt convis
LILI-R: ok
LILI-R: la revederer
giurgiu gheorghe: la revedere

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic