duminică, 25 noiembrie 2007

D.N.A. din Buzau

 Buna ziua dl Giurgiu.Ma numesc D. N. A.,sunt din Buzau,iar
 mama mea sufera de psoriazis de la varsta de 23 de ani,dansa avand acum
 varsta de 49,deci de 26 de ani.Cu ani in urma folosea unguentul
 "Locacorten Tar",insa acum a disparut de pe piata.Produsul o ajuta foarte
 mult,deoarece depa ce il utiliza scoamele ii dispareau pt o
 luna-doua.Dansa prezinta scoame deosebit de groase pe toata pielea capului
 si spate,de culoare alba,dar si in restul corpuli dar mai usoare.As dori
 sa primesc medicamentul "Deniplant" dar nu stiu cum sa procedez.Va rog din
 tot sufletul sa imi raspunde-ti daca puteti la mail,spunandu-mi ce parere
 aveti si daca medicamentul o va ajuta.Va pot da si adresa de domiciliu in
 caz ca imi puteti trimite platind contra cost.Adresa mea este.D.
 N.-A.,
  Sat
 C.
  Buzau.

 Va multumesc din tot sufletul si astept cat mai curand raspunsul dvs.

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic