duminică, 18 noiembrie 2007

DENIPLANT SI IN CARDIOLOGIE?

Mesaj preluat de pe forumul nostru
http://psoriazis-deniplant.myforum.ro/viewtopic.php?p=3381#3381
contnet22
Soldat
Data inscrierii: 01/Sep/2007
Mesaje: 1
Trimis: 17/11/2007 22:51 Titlul subiectului:

Sunt un pacient nou.Am psoriazis de 35 de ani si beau ceaiul de 35 zile.Timp de15 ani l-am tratat cu tot ce se putea si aparea nou.Apoi urmatorii 20 ani l-am tratat cu indiferenta si creme cosmetice.Acum sa extins putin, probabil datorita betablocantelor pe care sunt obligat sa le iau pt ca altfel motorasul meu nu functioneaza.Rezultate in ceea ce priveste psoriazisul nu se vad,in schimb dupa o luna de baut ceai EKG-ul sa imbunatatit considerabil(a fost mirat si cardiologul).Starea fizica e foarte buna si nu mai sunt nevoit sa iau nitroglicerina pt orice efort.Asa ca am sa beau ceaiul chiar daca psoriazisul nu dispare.
Va doresc numai bine tuturor.

giurgiu
MODERATOR
Data inscrierii: 20/Aug/2006
Mesaje: 752
Localitate: Bucuresti Trimis: 18/11/2007 09:31 Titlul subiectului: Deniplant in Cardiologie?

Datorita tratamentului pe care spui ca-l faci, cu betablocantele , e posibil ca organismul sa raspunda mai incet . Ma refer la psoriazis.

Faptul ca ai observat o imbunatatire generala, si ca EKG ul a confirmat acest lucru, ne spune ca organismul tau a raspuns la acest ceai si acest lucru e un semn bun

Ma bucur sa aud ca te ajuta intr-un fel, si fii sigur ca te va ajuta si la psoriazis
Astept sa ne tii la curent cu evolutia ta.
_________________

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic