duminică, 18 noiembrie 2007

Discutie cu un bolnav de psoriazis care are 2 luni de tratament cu Deniplant

Show Recent Messages (F3)

A_C appears to be offline and will receive your messages after signing in. You can also send a message to A_C's mobile device.
Send an SMS Message (Ctrl+T)

A_C: BUna dimineata!
giurgiu gheorghe: buna dimineata
A_C: Am cautat ulei de canepa si nu am gasit la plafar, am inteles ca ar trebui sa fie insa pe moment nu aveau
A_C: o sa mai caut zilele urmatoare
giurgiu gheorghe: www.canah.com
giurgiu gheorghe: direct de la ei
A_C: asa, si dupa ce iau uleiul cum prepar...ce fac?
giurgiu gheorghe: la 10ml de ulei se pune un pliculet cu plante deniplant la macerat , se incalzeste pana la 25 grade si se lasa apoi la macerat timp de 2 saptamani
A_C: uleiul inpreuna cu pliculetul le incalzesc impreuna la 25 grade si le las acoperite la temperatura camerei doua saptamani?
giurgiu gheorghe: se pune inapoi intr-o sticluta si se lasa la racit intr-un dulap la intuneric
giurgiu gheorghe: e bine sa se incalzeasca la belmarine
A_C: da, asa voi face. Multumesc mult
giurgiu gheorghe: cu placere
A_C: am facut poze cu tlf mobil pe piciorul unde am mai mult
A_C: sper sa am curajul sa postez
giurgiu gheorghe: e bine poti sa le pui pe net acolo unde au pus si ceilalti
A_C: NU SE MAI COJESC, sunt cojite foarte subtiri
giurgiu gheorghe: foarte bine insemna ca organismul a raspuns
giurgiu gheorghe: si uleiul ti-a facut bine
A_C: in ultima saptamana am dat in fiecare dimineata cu ulei din nuca presat la rece
giurgiu gheorghe: e bun si acela
A_C: da o mare elasitcitate pielii si nu mai am senzatia de frison pe care o aveam anii trecuti cand venea iarna
giurgiu gheorghe: sigur, ajuta la suprafata
giurgiu gheorghe: eventual poti poune la fel in el plantrle deniplant
A_C: in unele locuri au mai aparut insa dupa cateva zile, in mod ciudat au disparut...
giurgiu gheorghe: da exista posibilitatea ca grabind la suprafata sa apara din nou mai tarziu
giurgiu gheorghe: dar ele se vor duce mai repede
A_C: faptul ca nu mai dau cu diavobet e bine...incepe pielea sa raspunda, sunt deja 4 luni de cand nu mai folosesc unguente
giurgiu gheorghe: foarte bine
giurgiu gheorghe: se dezobisnuieste organismul de ele
A_C: am baut de cateva ori si bere, 5% alcool
giurgiu gheorghe: si
A_C: peste o luna, dupa srbatori iar tin regim strict, o saptamana
giurgiu gheorghe: daca vrei neaparat nu e nici o problema
A_C: si nimic deosebit...nu am observat ceva deosebit
giurgiu gheorghe: nu este nevoie pt asa ceva
giurgiu gheorghe: inainte daca beai alcol aveai mancarimi sau reactii
A_C: nu, nu beau alcool de felul meu...iar mancarimi nu am avut niciodata...doar te zgandaream eu sa vad ce se intampla
giurgiu gheorghe: si te-ai convins
A_C: le zgandaream
giurgiu gheorghe: prelungesti procesul de vindecare si se poate mari suprafata lezata
A_C: adica nici macar o bere? off
giurgiu gheorghe: poti bea alcool fara nici o problema
giurgiu gheorghe: si vin si bere si tuica
A_C: mai merg la cate o masa...e ziua unei colege...mereu zic " nu pot, multumesc"
giurgiu gheorghe: sa nu fie cu chimicale cum e coniacul
A_C: nu, nu beau
giurgiu gheorghe: bautura la masa e aliment
A_C: unele buburuze s-au facut roze ca si culoare, parca intra in adormire
giurgiu gheorghe: asteapta sa se rezolve problema interna
giurgiu gheorghe: si dispar si ele
A_C: o sa scriu pe forum reactiile mele la menstruatie si cand sunt racita, ori am o infectie...acest psoriazis e ca un barometru
giurgiu gheorghe: un fruct degeaba ii dai soare si caldura ca nu se coace pana nu se rezolva problema interna
giurgiu gheorghe: da se poate sa raspunda la orice problema
giurgiu gheorghe: chiar si la o infectie usoara
giurgiu gheorghe: sau la un simplu antibiotic
giurgiu gheorghe: cum nu-i place ceva, raspune sa te atentioneze
A_C: da, la antibiotic se inrosesc
giurgiu gheorghe: vezi
giurgiu gheorghe: nu-i place lui si gata
A_C: o sa spun in amanunt acolo ca sa vada si altii
giurgiu gheorghe: e foarte bine
giurgiu gheorghe: oricum acest interviu va fi postat cu ajustarile de rigoare si pe blog
giurgiu gheorghe: adica numala va fi cu AC
A_C: si inca un lucru pe care l-am observat! eu raceam in fiecare toamna, cum dadea putin frigul...pana se acomoda organismul cu temperaturile mai reci, raceam...pana nu interveneam cu antibiotic, nu trecea
giurgiu gheorghe: si acum nu s-a mai intamplat
giurgiu gheorghe: da sistemul imunitar s-a intarit
A_C: de data asta inca nu am racit..
giurgiu gheorghe: asa este
giurgiu gheorghe: organismul incepe sa functioneze normal la parametrii normali
A_C: dupa numai 2 luni de ceai?? nu cred ca si de la alimente...am bagat puternic fructe, legume..
giurgiu gheorghe: sigur e foarte bine
giurgiu gheorghe: au fost care si dupa o luna de ceai au raspuns foarte bine
giurgiu gheorghe: depinde de fiecare
A_C: nu stiu ce sa spun, important e ca ma simt mai bine fata de ce stiam ca ma asteapta
giurgiu gheorghe: sigur , e lucru cel mai important
giurgiu gheorghe: cum se simpte fiecare
giurgiu gheorghe: eu am o vorba cand ajungi sa fii nesimtit inseamna ca ceaiul si-a facut efectul
giurgiu gheorghe: sa nu-ti mai pese de ceilalti ci numai de propria persoana
giurgiu gheorghe: uneori cand ai grija altuiia incepi sa uiti de tine
giurgiu gheorghe: de aceea si sloganul sanatatea-i mai presus de orice
giurgiu gheorghe: nu a fost ales intamplator
giurgiu gheorghe: stiu ei frantuzii de ce vor sa mi-l ia
A_C: e duminica domnule Giurgiu...nu va mai suparati!
A_C: lasa ca nu il vor lua...
giurgiu gheorghe: nu acum m-am asezat la computer sa rasopun ma corespndenta
A_C: daca aveti documente, n aveti de ce sa va temeti
giurgiu gheorghe: sunt attia care asteapta un raspuns de la mine
A_C: ok
A_C: multumesc mult si va urez o zi buna!
giurgiu gheorghe: da dar in romania se poate intampla orice
giurgiu gheorghe: multumesc la fel si o duminica placuta

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic