joi, 30 iunie 2016

pekinez de 12 ani, si de cateva zile a inceput sa mearga tot mai greu cu labutele din spate,

  Titlul subiectului: Pekinez care merge tot mai greu
Am si eu un pekinez de 12 ani, si de cateva zile a inceput sa mearga tot mai greu cu labutele din spate, si parca ii si tremura uneori. de obicei, cand o dorea ceva, venea sa ii fac masaj...acum nu ma lasa deloc sa o ating, pofta de mancare inca are...

Va rog, sa-mi spuneti si mie tratamentul pe care i l-ati dat lui Rex.
Va multumesc si sanatate la patrupezii nostri.

Buna ziua
Tratamentul pe care l-am dat eu catelului vi-l pot oferi daca doriti.
El contine plantele Deniplant, polen , cacao si drojdie de bere.

Eu sunt din Bucuresti si am tel 0744827881
Ma puteti suna sa ne punem de acord
Cu stima
Gheorghe Giurgiu
http://www.deniplant.ro/polenoplasmin_compozitie.htm

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic