luni, 20 iunie 2016

Cum pot sa cumpar ceaiul deniplant


D.I.: buna seara
giurgiu gheorghe: buna seara
D.I.: ma scuzati ca va deranjez
giurgiu gheorghe: spuneti
D.I.: am luat id ul dvs de pe internet
D.I.: e legat de psoriazis
giurgiu gheorghe: da sunt mai multe site-uri si forumuri
giurgiu gheorghe: www.deniplant.ro
D.I.: da
D.I.: stiu
D.I.: vroiam sa stiu cum imi pot cumpara si eu DENIPLANT
D.I.: pt ca sunt din medias
giurgiu gheorghe: de unde sunteti
giurgiu gheorghe: daca nu puteti ajunge la bucuresti sa-l luati personal, ne trimiteti banii si cand ii primim expediem plantele prin posta
D.I.: da
D.I.: asta am inteles
D.I.: dureaza mult?
giurgiu gheorghe: http://www.deniplant.ro/comanda-deniplant.htm
giurgiu gheorghe: ce anume
D.I.: pana primesc plantele
giurgiu gheorghe: a doua zi dupa ce primi banii expediem coletul
D.I.: am inteles
D.I.: va multumesc frumos
giurgiu gheorghe: cu placere
D.I.: o seara placuta va doresc
giurgiu gheorghe: multumesc la fel
_________________
www.deniplant.ro
Lider in terapia psoriazisului cu plante

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic