vineri, 17 iunie 2016

am o dermatita seboreica localizata la nicevlul scalpului


Dermatita -Doresc reducere la DENIPLANT

SILVIU I. C. : cu buletinul atat?
giurgiu gheorghe: da
SILVIU I. C. : si pot sa si procur ceaiul da?
giurgiu gheorghe: da sigur
SILVIU I. C. : ca mi se termina sambata
giurgiu gheorghe: da
SILVIU I. C. : super
SILVIU I. C. : daca ma incurc prin Bucuresti pot sa va deranjez cu un tel?
giurgiu gheorghe: da am mobilul la mine
giurgiu gheorghe: 0744827881
SILVIU I. C. : multumesc
giurgiu gheorghe: cu placere
SILVIU I. C. : tre sa fac si pozele tot acuma?
giurgiu gheorghe: e bine sa le faci
SILVIU I. C. : sau vi le trimit ulterior?
giurgiu gheorghe: si le punem pe net
SILVIU I. C. : ok
SILVIU I. C. : nu mai sunt foarte spectaculoase si nici nu imi mai doresc
giurgiu gheorghe: asa cum sunt
SILVIU I. C. : eu am o dermatita seboreica localizata la nicevlul scalpului
giurgiu gheorghe: asa patesc toti cand sa faca nu mai au la ce
SILVIU I. C. : si pot surprinde doar pe frunte ceva cojite]
giurgiu gheorghe: e bine
SILVIU I. C. : multumesc si ne vedem vineri
giurgiu gheorghe: ok
SILVIU I. C. : o zi buna
giurgiu gheorghe: la fel
_________________
www.deniplant.ro
Lider in terapia psoriazisului cu plante

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic