marți, 21 iunie 2016

LICHEN SCLERO-ATROFIC VULVAR

LICHEN SCLERO-ATROFIC VULVAR
Sunt o pacienta de 37 ani si in urma unei biopsii am fost
diagnosticata cu lichen sclero-atrofic vulvar.Este groaznic,de 1
an de zile ma chinui cu aceasta boala si e cumplit sa simti mereu
ca te jeneaza ceva si te ustura.Acum pe data de 6 dec. sunt
programata pt.a-mi face
dermatologul infiltratii cu volon 40, nu stiu in ce masura ma va ajuta.
Spuneti-mi va rog mi-ar ajuta ceaiul deniplant,cat ma costa pe
luna,cat timp trebuie sa folosesc si unde gasesc acest ceai.

Va multumesc!

Buna ziua
Drept sa va spun pana acum nu am mai intalnit un asemena caz. Nu are rost sa va mint si sa va spun altceva

Totusi stiind cum si la ce nivel actioneaza ceaiul Deniplant , pot spune ca este posibil sa ajute si in acesta afectiune.

Tratamentul pentru o luna costa acum 150 lei noi. Nu pot preciza cate luni trebuie facut tratamentul. In general in prima luna, maxim a doua se poate vedea daca orgasnismul raspunde sau nu la acest procedeu.

Totodata dupa o luna de zile daca nu suntei multumita, puteti veni la bucuresti sa primiti banii inapoi.
Asadar nu aveti ce pierde.
_________________
www.deniplant.ro
Lider in terapia psoriazisului cu plante

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic