miercuri, 29 iunie 2016

Polenoplasmin ajuta cainii paralizati

Polenoplasmin ajuta cainii paralizati
Buna ziua
Revin cu rugamintea daca puteti sa imi completati si mie formularul de mai jos cu cateva date despre catelul dumneavoastra tratat cu acel tratament naturist

Va multumesc
Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Buna ziua, va multumesc din suflet pentru ajutorul acordat si imi cer scuze ca nu am putut fi mai prompt cu mailul.
Va doresc o zi placuta si mult succes in munca pe care o faceti cu daruire si dragoste.

Nume * Diana
Rasa * metis
Varsta *8 ani
Greutatea * 6.8 kg
Tinut in curte sau la bloc *in curte si iarna in casa
Daca are fisa medicala cu vaccinuri la zi *da
Istoric boli anterioare * nu a avut boli
Diagnostic actual pus de un medic veterinar *nu ia pus un diagnostic a spus ca trebuie facuta radiografie si nu am facut.
Cand s-a declansat boala prezenta, brusc sau treptat *sa declansat la 6 saptamani dupa ce a nascut 5 pui de la o zi la alta nu a mai putut merge si nu sa mai putut ridica pe picioarele din spate.
Tratamente urmate pt acesta *am administrat complex de vitamina b de la care sia revenit foarte putin adica putea sa se ridice foarte greu si nu putea merge,se ridica si pica la loc iar dupa aceia am administrat pliculetele dumneavoastra naturiste dupa indicatile dumneavoastra si in 2 zile deja mergea cu o mica jena.
Simptome actuale(paralizie completa sau partiala, mers deplasat, etc) *in momentul de fata dupa 15 pliculete de praf naturist administrat nu are nici o problema la mers ca si cum nu ar fi avut vreo problema la coloana.
Daca are puncte dureroase sau sensibile de-a lungul coloanei vertebrale. *nu are puncte dureroase.
Daca mananca * mananca normal
Daca are diaree *nu
Daca are febra *nu
Daca raspunde la stimuli, intepaturi, mangaieri * da simte orice atingere

evolutia bolii sub tratamentul naturist

Cand a inceput tratamentul naturist * 15.12.2013 ora 11
Cate doze pe zi *prima zi 3 , a doua zi 2, iar urmatoarele 10 zile cate un plic pe zi
Cand a facut prima miscare a membrelor paralizate (dupa cate doze) * dupa 3 plicutele
Cand s-a ridicat in picioare * dupa administrarea a 3 pliculete
Daca are jena la mers *in momentul de fata nu are nici o jena
Cand si-a revenit complet *dupa 9 zile de la inceputul administrari tratamentului naturist

Buna ziua

Am primit mesajul si va multumesc
Am insistat sa imi trimiteti acele date, deoarece am un prietem medic, care mi-as spus ca e bine sa strangem acele informatii pentru a ne face o idee de cum reactioneaza animalele si oamenii la acel preparat naturist.
Deja am intalnit medici veterinari care mi-au spus ca nu e posibil asa ceva.

Ma bucur ca si-a revenit complet ca si Rex al meu si daca pe viitor va mai fi ceva puteti sa ma cautati.

Cu stima
Gheorghe Giurgiu
_________________
www.deniplant.ro
www.imuniplant.ro
www.alergiplant.ro

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic