miercuri, 8 iunie 2016

in cazul meu nu a avut nimeni din familie psoriazis,


si in cazul meu nu a avut nimeni din familie psoriazis, astfel eu am devenit "deschizatorul de drumuri". in ciuda faptului ca am fost diagnosticat in noiembrie 2006, daca stau bine sa imi aduc aminte primele semne au aparut cam prin 2000 cu ceva scuame in cap. sincer nu am dat deloc atentie la asa ceva nefiind o persoana caruia ii place sa mearga la doctor. deasemenea dupa vreo doi-trei ani incepusem sa am ceva pete pe corp, dar nimic spectaculos, iar in cursul verii chiar dispareau, cred ca din cauza razelor solare. schimbarea majora a a venit in cursul lunii noiembrie 2006 cand peste noapte m-am umplut de scuame in cap iar pielea corpului incepuse sa arate ca blana de leopard, exagerand putin, si atunci intr-adevar m-am speriat si am mers la doctor. din fericire nu am luat tratamentul clasic decat vreo o luna si jumatate pana am descoperit site-ul DENIPLANT.ro care mi-a oferit o alta perspective de vindecare. citind cate ceva despre boala motivul principal ar fi stresul. intr-adevar am un loc de munca destul de stresant, lucrez in medie 11-12 ore pe zi cam de vreo 12 ani, dar cine se poate lauda in ziua de astazi ca nu sufera de stres. bineinteles nivelul de stres, daca se poate masura difera, dar in acelasi timp fiecare ne stresam in mare majoritate a cazurilor pentru lucruri si probleme diferite. de aceea am renuntat sa ma mai "stresez" referitor la motivul imbolnavirii, m-am obisnuit deja cu aceasta situatie. nu mai imi este rusine cand ma intreba colegii pentru ce beau atat ceai pe zi, eu fiind in paralel si un bautor serios de cafea, si incerc sa imi rezolv problemele mai relaxat, si sa nu ma mai implic total decat atunci cand este vorba de familie si in acelasi timp incerc ca vad mai mult partea plina a paharului decat cea goala. interesant este cum te schimbi in momentul cand ai o problema de sanatate si cum incepi usor usor sa vezi lucrurile din alt punct de vedere. inainte de imbolnavire nici nu m-am gandit ca am motive sa imi schimb stilul de viata, dar acum incep sa ma gandesc mai mult si la mine si sa incep, nu cu progrese mari, sa am mai mare grija de sanatatea mea. tratementul merge bine dupa doua luni si sunt extrem de "stresat" sa il continui pana cand voi scapa de aceasta boala. cat va dura, cred ca numai D-zeu stie. sanatate maxima

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic