duminică, 12 iunie 2016

scrisoare de la parintii unei fetite bolnave de psoriazis

Am primit o scrisoare de la parintii unei fetite bolnave de psoriazis care a urmat tratamentul cu Deniplant.
O postez aici pentru a o putea citi si voi.

***********
Domnule Giurgiu,

Sunt din Cluj-Napoca si sunt mama lui S...M.. in varsta de 11 ani.
Acum 3 ani in urma am observat pe pielea capului 1 placard de psoriazis cam de 1cm. Ulterios a mai aparut inca unul in aceeasi zona. Cand am mers la doctor ne-am amintit ca bunicul ei de pe tata a avut aceeasi afectiune (pe tot corpul).
A fost tratata timp de 2 ani cu medicamante recomandate de medici dermatologi insa nu a disparut ci din contra a incepu sa se extinda pe toata suprafata pielii capului.
Cu ajutorul lui Dumnezeu am descoperit pe internet informatii despre dumneavoastra. Imediat am comandat ceaiul DENIPLANT care l-am folosit luna de luna incepand din primavara anului trecut (2006).
Rezultatele au aparut rapid chiar din primele saptamani. Evolutia s-a oprit si incet incet pielea capului a inceput sa se curate. Acum nu mai prezinta nici urma de leziune.
Multumim lui Dumnezeu ca existati si va dorim ca El sa va dea putere si sanatate astfel incat tot mai multi oameni sa poata beneficia de binecuvantarea de care ne-am bucurat si noi.
Noi facem cunoscut tuturor despre care auzim ca au probleme (inclusiv medicilor care ne-au tratat inainte cat si cabinetelor de medici de familie) telefonul si adresa dumneavoastra.
Dumnezeu sa va binecuvinteze!

Noi va stam la dispozitie cu orice alte date ati avea nevoie de la noi.

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic