sâmbătă, 18 iunie 2016

am si eu psoriazis de 7 ani

Titlul subiectului: Psoriazis pe cap
Laura.B: buna seara
giurgiu gheorghe: buna seara
Laura.B: as avea si eu o intrebare
Laura.B: se poate?
giurgiu gheorghe: da sigur
Laura.B: am si eu psoriazis de 7 ani
giurgiu gheorghe: da
Laura.B: SI AS VREA SA STIU DACA STITI CUMVA CE AS PUTEA SA FAC
Laura.B: SAU DACA IMI VA TRECE VREODATA?
giurgiu gheorghe: l-ai intrebat pe google despre DENIPLANT
giurgiu gheorghe: http://www.psoriazis-deniplant.myforum.ro/
giurgiu gheorghe: intra pe aceasta adresa si cei care il folosesc iti vor spune daca ai sanse sau nu
Laura.B: PAI DE ACOLO AM LUAT SI ID-UL DVS
giurgiu gheorghe: si nu ai gasit suficiente informatii
Laura.B: SI TOTUSI NU AM INTELES EXACT CE AR TREBUIE SA FAC S INTRU IN POSESIA TRATAMENTULUI
giurgiu gheorghe: http://www.deniplant.ro/comanda-deniplant.htm
giurgiu gheorghe: aici gasesti ce trebuie sa faci
Laura.B: OK...MULTUMESC....
giurgiu gheorghe: cu placere
Laura.B: SI CREDETI CA VA DA REZULTATE?
giurgiu gheorghe: eu sunt sigur
giurgiu gheorghe: cei de pe forum la fel
giurgiu gheorghe: ramane sa vedem daca vei spune si tu acest lucru
giurgiu gheorghe: de garnatia deniplant ai citit
giurgiu gheorghe: GARANTIA
Laura.B: SI CAT TIMP VA TREBUI SA FOLOSESC?
giurgiu gheorghe: depinde de fiecare organism
giurgiu gheorghe: au fost paceint care au folosit 4-6 luni
giurgiu gheorghe: dar sunt pacienti care folosesc e peste 2 ani
Laura.B: EU AM MAI FOLOSIT SI O CREMA DERMOVATE CU CARE MI-A TRECUT CAT DE CAT DAR ACUM VAD CA NU ISI MAI FACE EFECTUL
Laura.B: NU AM F.MULT
giurgiu gheorghe: si daca mai folosesti te vei umple pe tot corpul
Laura.B: MAI MULT PE SCALP
giurgiu gheorghe: de ce nu citesti pe forum ce face dermovate
giurgiu gheorghe: acum la intreruperea lui este posibil sa iti apara si pe alte suprafete
giurgiu gheorghe: http://www.psoriazis-deniplant.myforum.ro/dermovate-vt111.html
giurgiu gheorghe: aici despre dermovate
giurgiu gheorghe: si vezi si ce spun si ceilalti pacienti
Laura.B has signed back in. (12/9/2007 5:09 PM)
_________________
www.deniplant.ro
Lider in terapia psoriazisului cu plante

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic