duminică, 5 iunie 2016

inca o familie pricopsita cu psoriazis.


Ei...inca o familie pricopsita cu psoriazis. Si eu si fratele meu avem. Fratele meu e Sorin, a postat si el pe forum. Chestia e ca eu am boala de aproape 5 ani. El o are doar de cateva luni. Curios....nu gasesc nici o legatura. Nici parintii mei, nici altcineva din familie de care sa stiu nu are psoriazis. Eu am psoriazis vulgaris pe tot corpul(aveam ca acum dupa aproape 5 luni de cand folosesc ceaiul mai am cateva pete).Il am de la 16 ani si jumatate pe cand fratele meu are doar pe coate si genunchi(acum a avut o eruptie si pe piciare din cauza ca nu mai foloseste unguente) si i-au aparut la varsta de 28 de ani. Deci nici nu avem acelasi tip si nici nu l-am dobandit la varste apropiate. Mie niciodata nu mi-au aparut pe coate sau genunchi. Cine stie...poate e vreo legatura doar ca nu o gasesc eu. Ma bucur ca a inceput si Sorin tratamentul, chiar daca dupa 2 luni nu se vede mare lucru dar trebuie rabdare, nu de mult a renuntat la unguente si probabil e normal sa reactioneze organismul mai greu acum. Oricum...eu sunt foarte multumita si sper sa revin cu vesti si mai bune

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic