vineri, 1 iulie 2016

Caine lup care nu poate merge

Caine lup care nu poate merge
Buna seara , am un caine lup de aprocimativ 8 ani iar in urma cu 2 zile a inceput sa se simt tot mai rau adica a inceput sa mearga tot mai greu iar dupa trecerea acestor 2 zile nu a mai putut sa mearga m am speriat foarte rau , am in ceput sa caut pe net o metoda prin care sa si revina iar din aceste cautari am dat peste comentariul Dumneavoastra in care a ti spus ca ti avut aceeasi problema si cu , cainele Dumneavoastra as dori si eu daca se poate acel preparat minune prin care a ti reusit sa va tratati cainele multumesc foarte mult .
O seara buna.

Buna ziua
Da, va putem pune la dispozitie acest preparat.
Ma puteti suna la 0744827881 pentru stabilirea detaliilor.
Cu stima
Gheorghe Giurgiu
_________________
www.deniplant.ro
www.imuniplant.ro
www.alergiplant.ro
www.deniplant.ro/remedii

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic