sâmbătă, 9 iulie 2016

am un collie de 12 ani care de ceva timp nu se mai poate ține pe picioarele din spate

Buna seara,

am un collie de 12 ani care de ceva timp -o luna maxim  nu se mai tinea pe picioarele din spate iar acum nu se mai poate ridica .Am citit ca i -ati administrat un preparat naturist cainelui dvs.Va rog sa- mi dati si mie  reteta sau de unde il pot procura.Multumesc

Buna ziua
Detalii despre preparatul cu care mi-am vindecat eu catelul, gasiti cautand pe internet Polenoplasmin sau intrand pe site-ul nostru la www.deniplant.ro si de acolo cautati polenoplasmin.
Sau direct la http://www.deniplant.ro/polenoplasmin_compozitie.htm

Daca doriti sa cumparati produsul de la noi , sunati-ne la 0744827881
Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic