sâmbătă, 9 iulie 2016

Comanda polenoplasmin pentru cypru


Bună seara.
Tocmai ce am vorbit cu dumneavoastră despre cățelușa mea din rasa amstaff. M-aș bucura foarte mult dacă as reuși sa intru în posesia medicamentului. Va rog să-mi trimiteți amănunte pe ce adresa as putea trimite banii și dacă puteți dumneavoastră să-mi trimiteți medicamentul, sau sa rog pe cineva din România. 
Va mulțumesc anticipat

Buna seara,

Detalii despre preparatul cu care mi-am vindecat eu catelul, gasiti cautand pe internet Polenoplasmin sau intrand pe site-ul nostru la www.deniplant.ro si de acolo cautati polenoplasmin.
Sau direct la http://www.deniplant.ro/polenoplasmin_compozitie.htm

Daca doriti sa cumparati produsul de la noi ne puteti trimite banii prin western union si cand ii primim va trimitem preparatul cu posta romana direct in cipru.
30 doze costa 45 euro +15 euro taxele postale.
Banii ii puteti trimite pe adresa
Giurgiu Gheorghe
Oras Voluntari Romania
Tel 0744827881

Dupa ce ati expediat banii ne trimiteti un email cu
Numele si prenumele persoanei care a trimis banii
Suma trimisa
Din ce tara
Codul de ridicare a banilor.
Adresa de posta unde trebuie sa trimitem noi preparatul.

Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Va mulțumesc.  Am sa va anunț imediat cum voi trimite banii

Buna ziua
Revin cu rugamintea daca puteti sa imi completati si mie formularul de mai jos cu cateva date despre catelul dumneavoastra

Nume
Rasa
Varsta
Greutatea
Tinut in curte sau la bloc
Daca are fisa medicala cu vaccinuri la zi
Istoric boli anterioare
Diagnostic actual pus de un medic veterinar
Cand s-a declansat boala prezenta, brusc sau treptat
Tratamente urmate pt acesta
Simptome actuale(paralizie completa sau partiala, mers deplasat, etc)
Daca are puncte dureroase sau sensibile de-a lungul coloanei vertebrale.
Daca mananca
Daca are diaree
Daca are febra
Daca raspunde la stimuli, intepaturi, mangaieri
evolutia bolii sub tratamentul naturist
Cand a inceput tratamentul naturist
Cate doze pe zi
Cand a facut prima miscare a membrelor paralizate (dupa cate doze)
Cand s-a ridicat in picioare
Daca are jena la mers
Cand si-a revenit complet

Va multumesc
Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Bună seara.

Cățelușa se numește Lucy,rasa amstaff,are 3 luni și jumătate,8 kg, stam.la bloc, are fisa medicala cu vaccinuri la zi. Nu are boli anterioare. Nu știu diagnostic clar. A avut coloana rupta, acum s-a sudat,paralizie picioare spate. În urma terapiei în apa și exercițiilor efectuate zilnic,piciorul stâng și-a revenit aproape complet,dar dreptul nu îl mișcă. Doctorul spune ca are nervul afectat. Răspunde la stimuli. Nu merge, se târăște, ajutându-sne de piciorul stâng.  Nu are puncte dureroase. Mănâncă foarte bine, nu are diaree, nici febra. Răspunde la înțepături.
Va atașez radiografia .
Va multumesc

Bună ziua. Banii sunt puși prin MoneyGram, de D......Ana Maria  din Limassol,Cipru. Suma este 60 €.  Puteți pune pachetul pe numele B.......Daniela. Adresa este  strada E........, 4047,  SWEPCO 7, FLAT 101,  GERMASOYA, LIMASSOL,CYPRUS. Codul este  18052741

Buna ziua,
Astazi am ridicat banii si tot astazi a plecat pachetul de la noi cu posta romana. Este un plic antisoc recomandat paravion.
are numarul RN 884901122RO
Poate fi urmarit pe internet mai intai la posta romana si apoi la posta din cypru.
Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Va mulțumesc mult
Am sa va anunț când voi lua pachetul de la posta.
Cu respect, Dana ...........

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic