marți, 26 iulie 2016

Alergie la anumite alimente

Buna ziua domnu Giurgiu
Ma numesc Angela Martinescu si am luat plante de la dumneavoastra pentru fiul meu acum 2 ani.
Va scriu pentru a va întreba daca mai aveti acel ceai pentru ca am o colega de serviciu care are aceeasi problema pe care am avut-o eu cu băiatul meu. Fetita ei de numai 3 ani are o alergie la anumite alimente si nu mai stie ce sa facă . Daca acasa are ea grija sa nu-i dea sa mănânce acele alimente, mai greu este la gradinita ca acolo nu au cum sa-i de separat sa manance.
Sa îmi spuneti daca pot sa-i dau adresa dumneavoastra pentru a veni la o consultație.
Va multumesc

Buna ziua

Da, avem ceaiul Alergiplant si accesta costa acum 200 lei pentru 30 de zile.
Persoana în cauza ma poate suna la 0744827881 si ii explic cum se procedează acum pentru a primi ceaiul.

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic