miercuri, 27 iulie 2016

Tratament naturist alergie alimentara la copii


Buna seara,
Zilele trecute v-a contactat o prietena a mea in legatura cu alergia alimentara pe care o are fiica mea de 3 ani.
Vreau sa va intreb in ce consta tratamentul naturist de care mi-a vorbit, cat costa si ce garantie are.

Buna ziua,

Fiul doamnei Martinescu (daca la dansa va referiti) a folosit ceaiul Imuniplant .

Este vorba de o pulbere de plante, din care se prepara un ceai, cu lamaie si miere, ceai care trebuie baut zilnic timp de mai multe lui.

30 de pliculete pentru 30 de zile costa acum 200 lei.

Referitor la garantie as fi curios sa stiu ce garantie ati cerut si vi s-a oferit cand ati folosit  tratamentele alopate.

Eu nu am de unde sa stiu cum v-a raspunde organismul fetitei dumneavoastra la acest ceai.
Ce va pot spune eu este ca au fost bolnavi care s-au vindecat , dar au fost si bolnavi care  nu au avut rezultate pozitive.

Noi va putem oferi Garantia Imuniplant , care spune ca dupa 30 de zile, daca nu sunteti multumita de rezultate, puteti veni la biroul nostru din Bucuresti cu un act de identitate, completam un proces verbal de primire a banilor si va returnam banii 100%.

Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic