duminică, 17 iulie 2016

cainele meu.are doar 4 ani si nu mai poate sa mearga cu picioarele din spate

Buna seara.revin cu mesaj la dumneavoastra. Am citit pe site uri ca polenoplasmin este bun pentru caini. Am un ciobanesc german, am fost cu el la 6 veterinari in Timisoara si nici unul nu a spus ce are cainele meu.are doar 4 ani si nu mai poate sa mearga cu picioarele din spate

Buna dimineata. Imi spuneti va rog care este pretul produsului.mi ls recomandat o domnisoara pentru tratament. Va multumesc, o zi buna

Buna ziua
Detalii despre preparatul cu care mi-am vindecat eu catelul, gasiti cautand pe internet Polenoplasmin sau intrand pe site-ul nostru la www.deniplant.ro si de acolo cautati polenoplasmin.
Sau direct la http://www.deniplant.ro/polenoplasmin_compozitie.htm

Daca doriti sa cumparati produsul de la noi , sunati-ne la 0744827881
30 de doze costa 200 lei
Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic