marți, 5 iulie 2016

am fost diagnosticata cu psoriazis vulgar

Buna seara.Domnule Giurgiu, in anul 2013 am fost diagnosticata cu psoriazis vulgar.Aveam la degetele mainilor,in palme,coate ombilic,pavilioanele urechilor,plica inchinala.Diagnosticul a fost confirmat prin prelevare biopsie din palma stanga,zona cea mai afectata, la MedLife Bucuresti.Am urmat mai multe tratamente prescrise de medicul dermatolog-creme si circa 30 de zile UVA-timp de un an de zile, dupa care afectiunea mi-a disparut pentru aproximativ un de zile,mai putin de pe pavilioanele urechilor, dupa care in 2015 mi-a reaparut in palme si la coate.Daca considerati ca pentru psoriazisul fulgar de care sufar este indicat ceaiul Deniplant, as dori sa-l cumpar, daca il aveti pe stoc,pentru  o luna de zile.
Va multumesc

Buna seara
Au fost multi bolnavi cu acest diagnostic ,care au folosit Deniplant si s-au vindecat.
Avem pe stoc si va putem trimite plantele prin posta.
Detalii despre cum se procedeaza gasiti la http://www.deniplant.ro/comanda-deniplant.htm
Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic