joi, 13 februarie 2014

tratament pentru psoriazis pe șase luni

Bună ziua
Vă rog să-mi trimiteți tratament pentru psoriazis pe șase luni dacă se poate ca să-l trimit în„ afară” la  rudele mele.S-a simțit bine vărul meu după tratament și ar vrea să-l continue.Pe o perioadă mai mare ne-ați scuti de încă o cheltuială în plus taxele de expediere cu coletul spre străinătate. 
Vă rog să-mi spuneți pentru câte luni îmi puteți trimite, cât vă datorez și adresa la care să vă trimit banii.Eventual perioada în care să vă trimit banii. 
Vă mulțumesc!
Cu stimă, 
D....... V....




Buna ziua
Putem sa va trimitem plante pentru cate luni doriti

Plantele pentru 30 de zile costa 150 lei
Taxele postale pentru romania
pentru un pachet cu plante costa
pentru 4 luni=15 lei
pentru 6 luni= 25 lei
pentru 8 luni= 30 lei

Adresa unde se trimit banii este
GIURGIU GHEORGHE
OFICIUL POSTAL PIPERA
posta restant
Jud ILFOV
cod 077191
Banii ii puteti trimite pana pe data de 10.01.14
Cu stima
Gheorghe Giurgiu
www.deniplant.ro

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic