duminică, 16 februarie 2014

Psoriazisul nu lasa nici o pata.

Buna ziua!
As dori sa stiu daca exista ceva pt tratarea petelor care se lasa in urma psoriazisului? petele acelea depigmentate...
Multumesc!


Buna ziua
Psoriazisul nu lasa nici o pata.
 Eu am fost bolnav de psoriazis peste 7 ani de zile. Am avut psoriazis generalizat pe tot corpul. Dupa ce m-am vindecat (sunt peste 30 de ani) nu mi-a ramas nici o pata nicaieri.

Daca v-ati tratat cu unguente sau alte medicamente pentru uz extern , este posibil sa aveti anumite urme pentru ca pielea este afectata la exterior si pentru ca s-a vindecat fortat la suprafata si nu s-a vindecat singura inlaturand deficientele interne care produc boala psoriazis
Plantele Deniplant acest lucru face si de aceea nu raman urme dupa vindecare.
Alte detalii despre Deniplant gasiti pe www.deniplant.ro si de acolo pe blog sau pe forum

 Cu stima
Gheorghe Giurgiu


Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic