marți, 4 februarie 2014

inlaturarea sforaitului pe cale naturala

SFORAMIN
Produs sub licenta Deniplant ® pentru un somn linistit 
Sforamin - Un produs nou pentru inlaturarea sforaitului pe cale naturala sub deviza: "Mananci si te vindeci."
Supliment alimentar ce contine pulbere de polen liofilizat, pulbere de seminte de cacao, plante medicinale Deniplant si legume.  
Cum am scapat de sforait si de apnee
       Am sforait ani de zile, pentru ca toti medicii mi-au spus ca aceasta afectiune nu poate fi tratata cu ajutorul medicinei alopate.
       Pentru mine, cum de fapt pentru toti cei care sforaie acest lucru nu e o problema pana cand nu se complica. Deranjant este pentru cea de langa tine, pentru ca trebuie sa suporte zgomotele pe care le produci si nu poate dormi linistita.
       Asa s-a intamplat si cu mine cand sforaitul a luat o intorsatura grava combinandu-se cu apneea (afectiune a aparatului respirator caracterizata prin pauze respiratorii repetate, frecvente in timpul somnului) De multe ori sotia speriata ma trezea ca nu mai respiram.
       Intamplarea a facut ca in timp ce studiam si testam anumite produse pentru o raceala combinata cu un guturai (o inflamatie acuta de tip cataral a mucoasei nazale), am descoperit ca la un moment dat nu mai sforaiam si chiar disparuse si apneea. 
Asadar tratandu-ma de guturai am scapat si de sforait.
       Am inceput sa citesc si sa aprofundez acest fenomen si dupa mai multe testari pe cunostinte apropiate, am pus la punct o formula naturista pentru aceasta afectiune.
       Totusi am constatat ca nu am invins definitiv aceasta afectiune, pentru ca venind iarna si avand din nou o problema cu o raceala, m-am trezit ca incpeusem sa sforai, insa nu ca inainte. Stiind cu ce m-am tratat anterior, am mancat pur si simplu acele alimente si in foarte scurt timp am reusit sa scap din nou de sforait. Asadar, SFORAMIN a dat rezultate din nou, spre fericirea sotiei.
       Sforamin poate fi folosit si preventiv pentru cu nu are efecte secundare sau reactii adverse, nu creaza dependenta.

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic