duminică, 2 februarie 2014

ma intereseaza tratamentul legat de psoriazis

Buna ziua,
ma intereseaza tratamentul legat de psoriazis , am de mai mult de 10 ani aceasta afectiune si inca nu am gasit un tratament care sa ma ajute sa ma videc. As fi interesat de tratamentul pe care il oferiti . As dori daca se sa poate sa cer cateva lamuriri : cat timp dureaza tratamentul? , in ce consta? trebuie tinut regim?, rezultatele apar din prima luna? (După prima luna de tratament daca nu apar rezultate primesti banii inapoi 100%) , trebuie sa vin la un consult?.
    In speranta primiri unui raspuns va multumesc anticipat.
 
Buna ziua
Personal am baut acest ceai doi ani si jumatate
Sunt persoane care au depasit chiar si trei ani.
Au fost inca bolnavi care s-au vindecat chiar in 3-4 luni
Depinde de fiecare organism in parte cum raspunde
Este vorba de o pulbere de plante din care se prepara un ceai, cu lamaie si miere, ceai care se bea zilnic . Fara regim sau alte restrictii , fara unguente sau alte medicamente.
In general in prima luna se poate vedea daca organismul raspunde sau nu la aceste plante
Daca daca dupa prima luna nu sunteti multumit, veniti la birou cu chitanta , completam un proces verbal si va rstituim banii inapoi 100%

Eu nu sunt medic, deci nu pot acorda consultatii
Daca veniti la birou putem avea o discutie despre cum m-am vindecat eu,
Eu sunt la birou pe data de 07.02.14 intre orele 12-16
http://www.deniplant.ro/comanda-deniplant.htm

Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic