duminică, 23 februarie 2014

am scapat de durerea de spate pe care o aveam de 3 ani.



Domnu doctor am terminat cele 20 doze de polenoplasmin pe care mi le-ati dat si ce va pot spune e ca am scapat de durerea de spate pe care o aveam de 3 ani. Problema e ca dimineata dupa ce cobor din pat, mai am o usoara durere in soldul drept. Dupa ce fac cativa pasi prin casa , nu o mai simpt nici pe aia. Tot la fel la prinz daca dorm o ora doua  cand ma scol am iar durerea in sold.
Ce ma sfatuiti sa fac sa mai iau in continuare pentru inca 20 de zile sau sa fac o pauza. De cand am inceput acest tratament nu am mai luat nici un medicament  ca nu a mai fost nevoie.
Victoria S..........
  

Buna seara,

In primul rand eu nu sunt doctor si sunt convins ca stiti acest lucru.
Faptul ca dupa numai 20 de doze de polenoplasmin ati scapat de durerea data de artoza coloanei vertebrale e un lucru foarte bun. Insa trebuie sa intelegeti ca o boala veche de 3 ani cum spuneti, nu poate disparea peste noapte. Chiar daca durerile au disparut , trebuie ca organismul sa lupte cu boala si acest lucru se face treptat, pentru ca reactia de autovindecare a organismului sa continuie cat este nevoie. Faptul ca mai aveti probleme cand va ridicati din pat spune ceva.
Acum dumneavoastra hotarati daca vreti sa mai luati polenoplasminul in continuare

Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic