marți, 2 iulie 2013

denilpant kids pentru psoriasis

 denilpant kids pentru psoriasis

buna ziua,
astazi am reuscit sa va trimit bani prin western union -suo codice este
MTCN  602......va-am trimis 50 euro iar eu am platit 9,50 euro numai ca
ajunsa acasa am vazut ca in loc de Gheorghe a scris ghoerghe , credeti-ma nu am
vazut ora sa ies afara era plin de barbati africani.sper ca reusiti sa ridica-ti
bani. daca nu va rog sa me avisati. Eu doresc sa incerc pentru fica mea de
10 ani ceai pt copii pentru psoriasis,
va multumesc

C... I.......

Buna seara
Banii nu pot fi ridicati.
Mergeti la banca si corectati
Pentru cea mai mica neconcordanta cei de la banca nu se joaca.
Banii trebuie trimisi pe numele
GIURGIU GHEORGHE
oras VOLUNTARI
ROMANIA
tel 0744827881
  Dupa ce expediati banii ne trimiteti un email cu:
numele si prenumele celui care a expediat banii. Daca sunt trecute doua prenume sa le spuneti pe amandoua.
suma trimisa
din ce tara
codul din 10 cifre pentru ridicarea banilor
adresa unde trebuie sa expediem plantele

--
Cu stima,
Gheorghe Giurgiu
www.deniplant.ro


 denilpant kids pentru psoriasis
Buna ziua,astazi am fost la uficiu westrn union si am corectat numele  care era scris gresit.Ghoerghe in loc de Gheorghe.mi-au spus ca nu trebuie sa scriu oras si nr de telefon  caci dumneavoastra va ajunge doar nr de 10 cifre.va rog sa mai incerca-ti daca nu   reusiti avisati-ma.Am trimis  50 euro tratameto pt 1 luna

adressa mea:nome  C..
 cognome :IU.......            indirizzo:VIA VITTORIO VENETO          PAESE:            PADERNO   DEL      GRAPPA       (TV)                                              31017-ITALIA                                     va multumesc si scuzati-ma  pt inconvenienet  

    Buna seara
Maine vor fi ridicati banii si in cursul zilei de luni va pleca coletul de la noi
--
Cu stima,
Gheorghe Giurgiu
www.deniplant.ro        

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic