miercuri, 17 iulie 2013

Sunt foarte multe persoane care cumpara deniplant pentru psoriazis

Buna ziua.Sunt Adrian Poputa din Spania,am consumat deniplant 3 luni si luna asta ar trebui sa mai comand.Cam in cat timp stiti dvs ca va ajunge pentru a sti cand sa va trimit banii?Multumesc anticipat.

 Buna ziua

Eu stiu ca poate face intre 10-14 zile
Nu mai stiu data trecuta cand v-am trimis si cand a ajuns
-
Cu stima,
Gheorghe Giurgiu
www.deniplant.ro



 Data trecuta mi l-a adus un coleg din Bucuresti care era in concediu in acea perioada si prima data frate-meu care a venit in vizita.Ar fi prima data cand comand asa si pentru asta voiam sa stiu ca sa trimit din timp.Multumesc

Buna ziua
Ok , nu am stiut .Sunt foarte multe persoane care cumpara deniplant pentru psoriazis si
nu am o evidenta a lor.
Daca doriti sa va trimit eu direct in spania ne trimiteti banii prin
western union si cand ii primim va trimitem plantele cu posta romana

Plantele pentru o luna costa 35 euro si 15 euro taxele postale Asadar
imi puteti trimite 50  euro prin Western Union la adresa
 GIURGIU GHEORGHE
Oras VOLUNTARI
Judet. ILFOV
ROMANIA
Tel 0744827881
Dupa ce puneti banii imi trimiteti un email cu :
Cine a expediat banii si din ce tara
Suma trimisa
Codul de ridicare a banilor
Adresa unde sa trimit eu plantele
  --
Cu stima,
Gheorghe Giurgiu
www.deniplant.ro



Buna seara.Adrian din Spania sunt si as vrea sa stiu cati bani sa va trimit pt ceai pentru 3 luni.120€?

 Buna ziua
Da 120 euro
Cu stima,
Gheorghe Giurgiu
www.deniplant.ro



către mine
Buna seara.V-am trimis banii prin Westwrn Union.Maine ii puteti ridica.120 € de la Adrian .... Zaragoza calle ....... provincia Zaragoza Spania.Cod de ridicare:49........6.Multumesc.

Buna seara
Am ridicat banii si astazi a plecat coletul de la noi


--
Cu stima,
Gheorghe Giurgiu
www.deniplant.ro

 Multumesc!

A ajuns ceaiul joi .Multumesc!
 





Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic