luni, 29 iulie 2013

ceai de psoriazis pe 3 luni

 Domnul Giurgiu,
 Am trimis prin Western Union suma de 150 dolari (USA) (pentru ceai de psoriazis pe 3 luni si
 restul pentru trimiterea pachetului in Romania).

 Codul pentru ridicarea banilor este:
244-302-86...
 Banii sunt trimisi de D........ A.....n din orasul Edison, statul New Jersey,
 USA.

Adresa din Romania la care va rog sa trimiteti pachetul este:

D.... ....I.... 

Loc: Pitesti, Jud. Arges, Cod 110126
 
 
Va rog sa confirmati primirea banilor.
 
Va multumesc. 
 
 
 
Domnul Giurgiu,
 
Nu am primit raspuns la emailul de mai jos, de aceea repet mesajul.
 
Va rog confirmati primirea.
 
Multumesc
 
 
 Buna ziua
Coletul a plecat de la noi pe data de 19.07.13

Doresc sa va precizez ca plantele pentru 30 de zile costa 35 euro +15 euro taxele postale.
-
Cu stima,
Gheorghe Giurgiu
www.deniplant.ro
 
 
Buna ziua
 
Multumesc pentru raspuns si pentru trimiterea plantelor.
Imi cer scuze pentru ca nu am inteles bine pretul de expediere.
Am crezut ca taxa postala de 15 euro se aplica pentru trimiterea coletelor in afara tarii (in Europa).
Am trimis cu $7.5 (USD) mai putin gandindu-ma ca expedierea se face in Romania.
La urmatoarea comanda am sa trimit suma de $7.5 pe langa 35 euro + 15 euro.
Buna seara
In urma restructurarii, de la inceputul anului acesta serviciu postal care trimitea plantele in romania a fost desfiintat.  Cine doreste sa cumpere vine la Bucuresti unde o data la 4 saptamani eu distribui aceste plante.
A ramas aceasta facilitate doar pentru cei din strainatate.
 --
Cu stima,
Gheorghe Giurgiu
www.deniplant.ro
 
 
 

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic