sâmbătă, 6 iulie 2013

Sotul meu sufera de psoriasis de aproximativ un an.

Buna seara!
As dori sa stiu cum pot achizitiona ceaiul Deniplant. Sotul meu sufera de psoriasis de aproximativ un an. Momentan leziunile nu sunt foarte intinse, ele fiind situate in zona scalpului si in palma, insa ne gandim sa o luam din pripa.  Pana acum tratamentul a constat in unguentul /lotiunea diprosalic, insa rezultatele sunt doar pe durata tratamentului. Odata interrupt, in cateva zile leziunile apar.
Noi locuim in Bucuresti si as putea veni sa ridic ceaiul, daca imi spuneti cand anume si de unde.
Multumesc,
M......


 Buna seara

Puteti veni si cumpara plantele pe data de 04.01.13 intre orele 12-16

Adresa Sos pantelimon nr 258 bl 47 sc c et 3 ap 142 sector 2 bucuresti -- 




Buna seara!

As dori sa mai achizitionez doua doze de deniplant ptr sotul meu; cea achizitionata in decembrie e pe sfarsite. Cand sunteti in bucuresti? Nu exista posibilitatea trimiterii prin posta sau curier si suportam noi costurile?
Multumesc,

M..............
Senior Broker



către Monica
Buna ziua
Pe data de 01.02.13 intre orele 12-16 sunt la biroul din Bucuresti. Puteti veni sau trimite pe cineva pentru a lua plantele.
Nu avem un serviciu care sa trimita prin posta sau curier.
 --
Cu stima,
Gheorghe Giurgiu
www.deniplant.ro






către mine
Ok, ideea era sa nu intrerupa, dar cum nu este alta solutie, asteptam 1 febr. Multumesc, Monica


către Monica
Buna ziua
Eu sunt la birou o data la patru saptamani tocmai in ideea de a exista continuitate.
Am fost pe data de 04.01.13 si voi fi pe 01.02.13
--
Cu stima,
Gheorghe Giurgiu
www.deniplant.ro



Buna ziua!
Noi nu am fost in Bucuresti, fiind in vacanta. Ideea este ca nu as fi dorit sa intrerupa tratamentul si acum o va face, avand doar inca vreo 5 pliculete de ceai. Am citit pe forum ca transmiteti ceaiul si prin alte metode, nu numai prin prezenta fizica la Bucuresti. Celor din alte orase cum le transmiteti ceaiul?
De aceea insist. Va pot transfera banii in avans pentru 2 doze, in ce cont solicitati, pentru a fi sigur ca veti primi banii. Insa efortul de pana acum se duce pe apa sambetei daca se face o intrerupere.
Multumesc de intelegere.

Monica


 Buna ziua
Si eu am fost in vacanta, insa  pe data de 04.01.13 am venit la Bucuresti pentru ca programul nu poate fi schimbat

Cum am precizat nu avem un serviciu care sa trimita prin posta .
Si cei din alte orase vin la Bucuresti pentru a lua plantele.

--
Cu stima,
Gheorghe Giurgiu
www.deniplant.ro


Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic