vineri, 5 iulie 2013

Deniplant ceai pentru psoriazis

Buna ziua,
vreau sa cumpar si eu Deniplant ceai pentru psoriazis, m-ar interesa sa-mi dati niste modalitati de comanda si plata.
Va multumesc.

 Buna ziua
Plantele se pot obtine numai de la biroul din Bucuresti.
Eu vin acolo o data la patru saptamani sa le distribui.
In luna iulie voi fi pe data de 19.07.13
Pentru alte detalii sunati la 0744827881
 --
Cu stima,
Gheorghe Giurgiu




Nu se poate trimite prin posta sau curierat? Platesc transportul. Eu sunt la munca pe data aceea.
 
Buna ziua
Nu avem un serviciu care sa se ocupe cu trimiterea prin posta sau curier.
Puteti trimite pe altcineva
  --
Cu stima,
Gheorghe Giurgiu
www.deniplant.ro
 
 
Buna ziua, nu am cum sa ajung sau sa trimit pe altcineva, si nici nu cred ca mai pot astepta inca 4 saptamani ca incep iar sa apara eruptiile astea pe mine tre sa gasim o rezolvare, va pot trimite prin banca pe un cont bani pentru 2 cuti de ceai si bani pentru costurile de transport prin curier. Va rog rezolvati problema.  Daca nu va suparati, eu sunt din Ploiesti dumneavostra de unde sunteti de ajungeti doar din 4 in 4 saptamani la Bucuresti.  
 
 
  Buna ziua
Daca nu puteti ajunge , ne trimiteti banii prin posta intre 10 si 19.07 si pe 19 .07 cand ajung la bcucuresti va trimit plantele prin posta
sunati la 0744827881 pentru detalii

 
Cu stima,
Gheorghe Giurgiu
www.deniplant.ro
 

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic