miercuri, 3 iulie 2013

as dori sa va intreb cate ceva despre psoriazis,

buna dimineata dle Giurgiu.
 Numele meu este r... a...si as dori sa va intreb cate ceva despre psoriazis, daca aveti desigur timpul necesar.
giurgiu gheorghe: Buna ziua
giurgiu gheorghe: Putem discuta pe email la deniplant@gmail.com
giurgiu gheorghe: Acolo raspund zilnic la intrebari
daca aveti desigur timpul necesar.
giurgiu gheorghe: Buna ziua
giurgiu gheorghe: Putem discuta pe email la deniplant@gmail.com
giurgiu gheorghe: Acolo raspund zilnic la intrebari



Buna ziua,
Tot cautand pe internet un remediu pt dermatita, am dat peste produsul dumneavoastra.In urma cu ceva timp am fost la dermatolog si mi s-a pus diagnosticul de dermatita atipica, iar dupa un timp dermatita seboreica.In urma tratamentului cu diferite creme nici macar nu a stagnat, mai mult am pe toata fata(pt ca este la nivelul fetei), inclusiv frunte, pete rosii, mancarime, usturime. Doresc sa-mi spuneti daca Deniplant ma poate ajuta, cat timp trebuie sa iau acest tratament si cat costa?? Vreau sa va spun ca in cot am si o pata de psoriazis !


Buna ziua
 Puteti incerca Deniplant . Au fost si alti bolnavi care si-au rezolvat problemele de acest gen cu deniplant. Prentru alte lamuriri imi puteti scrie pe deniplant@gmail.com]

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic