vineri, 28 iunie 2013

am dermatita seboreica pe fata si pe scalp am psoriazis

către giurgiu
Buna ziua as dori si eu un ceai deniplant pt o luna de zile am dermatita seboreica pe fata si pe  scalp am psoriazis
cum pot sa platesc
-as putea sa va pun direct banii  in contul dvs nu ma deranjeaza acest lucru sau sa cumpar cu cardul daca se poate
-nu inteleg platirea prin posta  se plateste la livrare sau cand se comanda imi pare rau de aceea v -am contactat nu stiu cum sa platesc
   
cum se face comanda?
 
 
Buna ziua
Pe data de 19.07.12 intre orele 12-16 eu sunt la biroul din bucuresti unde distribui plantele
Daca sunteti din provincie si nu puteti ajunge ne trimiteti banii prinposta in perioada 15-19.07 si pe 19.07 va expediem plantele
Detalii puteti obtine la tel 0744827881
Cu stima
 Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic